GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

En fjellforumer? krysser en bekk

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, tubbs skrev:

2 veninner :)

Fy-flate.......gjĂžrmebad

Skrevet
2 timer siden, whistler skrev:

Her er broren ute pÄ tur:
tenor.gif.c8ca982267d0487cdfe558d22867ed6b.gif

Jeg fÞler meg ond som ler, for dette mÄ ha gÄtt ille...

Skrevet

Jeg kjenner til to tilfeller der det noen har strÞket med nettopp slik som vist Þverst.  Begge klarte ikke Ä komme over elva som nok gikk mye striere enn den pÄ filmen. Den ene omtrent som vist, fall og hode i en sten, og det var det...

• Trist 3
Skrevet

Den greia med staven minner meg om en tur i Tafjordfjella for noen Är siden.

Da kom vi til Pyttbua hvor en som bodde pÄ hytta hadde mÞtt pÄ en kar dagen fÞr helt blodig forslÄtt.

Han gikk med slik lang stokk, og hadde ved flere anledninger pÄ vei ned mot pyttbua fÄ stokken i ansiktet nÄr han skulle hoppe ned fra en stein eller fjellhylle. Han var litt fortvila kan man si. Moralen er at man ikke skal benytte begge hender pÄ stokken, evt bare bruke vanlige vandrestaver til 300kr fra XXL(for de av dere som vil dra fram kofferten her kan bare legge den tilbake :P). 

:)

• Liker 2
  • Hehe 1
Skrevet
12 timer siden, Kjell Iver skrev:

19359459_1228814597245525_2308529060285775872_n.gif

Noen som kjenner seg igjen?

Joda. En viktig lÊrdom har vÊrt: Det er veldig dumt med bukse sig nÄr man skal hoppe over en bekk eller fra sten til sten i ei elv.

• Hehe 3
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.