Gå til innhold
Fimax

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Røverkjøp og gode tilbud tråden

Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe
å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted.
Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk.
Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes.

Posten skal inneholde:
- Navn på varen og pris (og originalpris)
- Link til varen eller sted og navn på butikk
- Grunnen til at det er et godt kjøp

Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den  (admin KI)

HE 25.11.19: Dette er en tråd som mange abonnerer på og det sendes ut e-post for hvert innlegg som lages i tråden. ALLE andre innlegg enn faktiske røverkjøp skal postes i Skjult lenke - logg inn for å se den. Med andre ord: Tenker du å sitere en post i denne tråden eller svare på en post i denne tråden må du klippe ut sitatet og lime det inn i diskusjonstråden.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ubrukt Western Mountainering Puma GWS sovepose på finn.no til ca halv pris.

Skjult lenke - logg inn for å se den

(7000,- er fortsatt mye penger for en sovepose, denne har butikkpris på 14399,- hos Oslo Sportslager)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man skal fortsette å handle på XXL etter alt som har fremkommet i media i det siste får man ta en egenvurdering på, men prisen på disse trugene synes jeg ikke var så aller verst...

Skjult lenke - logg inn for å se den- Satt ned fra kr. 2.999 til kr 1.499 (-50%)

Skjult lenke - logg inn for å se den Satt ned fra kr. 2.299 til  kr. 1.200 (-48%)

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at VPG har en del godbiter nå. 

Til dere som er middels glad i telt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God pris på Brusletto jaktkniv

Jeg hadde ikke fått med meg at den var tipset om før. 

Kred til han som tipset! 

Endret av karfil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøyd jeg. Fikk kjøpt meg et Allak2 på salg fra Fjellsport. I tillegg til at det var på salg fikk jeg 25% rabatt på toppen der så endte på 6000kr 😀😀

Mistenker at takk25 koden ikke skulle fungere i tillegg til tilbudsprisen 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider