ehegnar 5 Skrevet Januar 30, 2009 Røverkjøp og gode tilbud tråden Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted. Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk. Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes. Posten skal inneholde:- Navn på varen og pris (og originalpris) - Link til varen eller sted og navn på butikk - Grunnen til at det er et godt kjøp Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den (admin KI) HE 25.11.19: Dette er en tråd som mange abonnerer på og det sendes ut e-post for hvert innlegg som lages i tråden. ALLE andre innlegg enn faktiske røverkjøp skal postes i Skjult lenke - logg inn for å se den. Med andre ord: Tenker du å sitere en post i denne tråden eller svare på en post i denne tråden må du klippe ut sitatet og lime det inn i diskusjonstråden. 3 Kollis, Tutto og geirara reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Blaser 1 470 Skrevet Oktober 25 Janus har meget gode tilbud på t-skjorter: Skjult lenke - logg inn for å se den Ull er gull ! 5 2 Kristian J. Vabø, Cyrus67, esw og 4 andre reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjell Iver 7 082 Skrevet Oktober 26 Skjult lenke - logg inn for å se den - 30% på hele butikken. Bl.a. også på Real.. 1 Gittiamo reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Gittiamo 4 616 Skrevet November 7 For folket i Oslo. Sportshuset Outlet Storgata har 30 % på alle gule priser. Mye bra ull, skiklær fra Black Diamond, Sweet ol og masse ski. Og masse folk 😂 Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Lars L 100 Skrevet November 11 Hadde jeg brukt 41 i skostørrelse og trengte nye skistøvler hadde jeg hivd meg på denne: Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Emanuel Desperados 111 Skrevet November 11 Hvis noen trenger ny termokopp, så bør man slå til i dag: 63% (Fjellforum rabatten får man i tillegg) på Milrab Thermal Mug Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Terka 3 801 Skrevet November 12 Ubrukt Western Mountainering Puma GWS sovepose på finn.no til ca halv pris. Skjult lenke - logg inn for å se den (7000,- er fortsatt mye penger for en sovepose, denne har butikkpris på 14399,- hos Oslo Sportslager) 1 1 graham og tronn reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Erlend Gudvangen Bjørkeng 364 Skrevet November 17 (endret) Om man skal fortsette å handle på XXL etter alt som har fremkommet i media i det siste får man ta en egenvurdering på, men prisen på disse trugene synes jeg ikke var så aller verst... Skjult lenke - logg inn for å se den- Satt ned fra kr. 2.999 til kr 1.499 (-50%) Skjult lenke - logg inn for å se den Satt ned fra kr. 2.299 til kr. 1.200 (-48%) Endret November 17 av Erlend Gudvangen Bjørkeng Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Blaser 1 470 Skrevet November 17 tja.. dette blir å banne i kirka under kirketiden. Handlet på XXL nå et Helsport Patagonia telt til 7499,- NOK et telt !!!!!!!!!! 1 SnorreL reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Emanuel Desperados 111 Skrevet November 18 Trangia 25-4 UL komplett sett inkludert gassbrenner for 500kr på G-sport for øyeblikket Skjult lenke - logg inn for å se den 1 Cyrus67 reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
CarlHenrik 47 Skrevet November 19 Ser at VPG har en del godbiter nå. Til dere som er middels glad i telt. Skjult lenke - logg inn for å se den Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Emanuel Desperados 111 Skrevet November 22 WM Bison brukt i 19 døgn til 9500 på Finn Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Emanuel Desperados 111 Skrevet November 27 Fjellsport Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ScooterEngan 4 Skrevet November 28 50% på alle jervenduker på jerven.no «BF-JERVEN» er koden. Ble en jervenduk extreme på meg😄 ellers har dem god pris på jakkene og andre småsaker😄 1 Jonas83 reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
karfil 9 Skrevet November 29 (endret) God pris på Brusletto jaktkniv Skjult lenke - logg inn for å se den Jeg hadde ikke fått med meg at den var tipset om før. Kred til han som tipset! Endret November 30 av karfil Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
torese 58 Skrevet November 30 Skjult lenke - logg inn for å se den Bra pris på dette! Tore Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Terka 3 801 Skrevet i går, 06:11 Hilleberg Keron 3 GT til 5000,- og Soulo til 4000,-. (Alternativt begge til 10000,- iflg selger ) : Skjult lenke - logg inn for å se den 2 Lars Stenseth og tronn reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Pettit 79 Skrevet 39 minutter siden Fornøyd jeg. Fikk kjøpt meg et Allak2 på salg fra Fjellsport. I tillegg til at det var på salg fikk jeg 25% rabatt på toppen der så endte på 6000kr 😀😀 Mistenker at takk25 koden ikke skulle fungere i tillegg til tilbudsprisen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider