Gå til innhold
  • Bli medlem

Årets turrapportkonkurranse - 2014


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Også denne gangen vil vi ha en svært bra premie - en Mammut Kompakt Down 3-Season Dark Spring-Highway sponset av fjellsport_no.gif til en verdi av rundt 3899,-Kompakt-Down-3-Season-imperialgreyvibran
 

Husk forøvrig den rause rabatten som vi får hos Fjellsport
Regler for årets turrapport:
  • Må ligge i turrapport forumet og selvsagt skrevet av vedkommende som poster. NB: Har du skrevet enturrapport  i annet forum - f.eks. "Barn og friluftsliv" så gi beskjed så skal vi flytte det.
  • Må omhandle en spesifikk tur. 
  • Må være en tur som er gjort i år - og kun turrapporter skrevet i perioden 1/1 2014 til 15/11 2014 teller.
Hvem vinner?
  • De 5 turrapportene med mest Likes går til avstemming.
  • En bruker kan kun ha en rapport med.
  • I tillegg tas det med 5 turrapporter som plukkes av moderator og admin teamet. Dette for å eventuelt fange opp de siste turrapportene eller turrapporter som vi mener fortjener å være med i en slik avstemming. Vi er åpne for smøring og bestikkelser   :)
 
Avstemningen om hvem som vinner går fra den 1/12 til den 1524/12.
Poster dette som en åpen post slik at man man komme med innspill om regelendringer osv..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

De 10 som er plukket ut:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det blir en egen tråd med avstemningen når den tid kommer.

Den avstemningen kom opp nå i kveld og går frem til julaften - da stenges den automatisk. http://www.fjellforum.no/topic/34201-avstemning-%C3%A5rets-turrapport-2014/

 

Det er jo enormt mange gode turrapporter og siden det er vanskelig å bestemmer seg for en - så er det mulig å stemme på flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skulle være skjult - er de skjult nå @7homas

 

@Anders Eriksen takk for påminnelsen.

Det er 3 uker til den stenger - har nettopp installert et verktøy for å strømlinjeforme ads.

Er det noen av dere som kan lage et banner som vi kan bruke på toppen - omtrent slik som det Rondaståkbanneret http://www.fjellforum.no/forum/16-turf%C3%B8lge-forumtreff/ Tenkte kanskje å bruke et bilde fra hver turrapport og med litt grafikk osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke meningen å være en surpromp:), men kan ikke se noen link på forsiden. Kanskje jeg ikke kan se det siden jeg bruker Ipad, men tenkte jeg skulle nevne det. Er jo ikke så mange som har stemt enda, kanskje flere vil gjøre akkurat det om en link til avstemmingen kommer på forsiden, gjerne litt synlig.

Sånn, da skal jeg ikke klage mer:) God jul til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del følte ikke jeg kunne stemme før jeg hadde lest alle rapportene - syntes ikke det ble riktig å peke ut den jeg syntes var best, uten å ha sjekket alle. Og det kan jo ta sin tid… Tok i hvert fall noen dager for min del, egentlig litt overrasket at jeg kom meg gjennom alle. :) Kanskje det er flere som holder på og leser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da kan vi gratulere @Anders Eriksen som vinner av årets turrapport 2014 - med denne flotte turrapporten. Det er bare å gratulere så veldig mye og ønske en god jul videre og godt turår 2015 :)

 

 

Herlig rapport, verdig vinner :) Gratulerer Anders!

 

Tusen takk. Dette var årets beste julegave

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.