Gå til innhold
  • Bli medlem

Strap and Crap - noe for Fjellforum-folket?


steingrd

Anbefalte innlegg

Annonse

Selvom dette bare er "crap" tvers gjennom, så er det to ting jeg er sikker på:

1. Det var dritgøy å lage videoen

2. Et kopiprodukt havner garantert på ebay fra Kina om kort tid, og folk kommer til å gjøre kineseren rik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tynn skog blir det etterhvert vanskelig å "strappe seg opp" uten at det henger mye "crap" på beina...

En toalettspade på under 15 gram tror jeg er en bedre løsning for alle som ikke har spesiell trang til å henge på utstilling.

Det var forresten et latterlig syn, men det blir vel neppe (og forhåpentligvis ikke) et vanlig syn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man på høyfjellet da? Eller på vidda midtvinters? Det blir rimelig høy ekskrementmengde ved alle stikryss med veiskilt...

Ein litt vidare tandemversjon ville gjera at turkameraten (eller ein tilfeldig forbipasserande som også må på do, dersom ein sjølv er aleine) kan fungere som motvekt når ein er på snaufjellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein litt vidare tandemversjon ville gjera at turkameraten (eller ein tilfeldig forbipasserande som også må på do, dersom ein sjølv er aleine) kan fungere som motvekt når ein er på snaufjellet.

I prinsippet vil den vel fungere i tandem uten modifikasjoner. Veldig sosialt og flott. Det jeg lurer på er når det kommer en versjon for venstrehendte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var litt morsomt å se at hun hadde Antibac e.l. med for å vaske hendene. Jeg pleier å bruke vann...

Forresten på høyfjellet går det sikkert an å bytte ut treet med en stor stein. Trenger da bare en lengre reim. ;)

Ulempen med dette systemet er at du er veldig godt synlig, noe vi damer ikke setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.