Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjeks på tur


Andreas N.

Hvilken kjeks er best på tur?  

59 stemmer

  1. 1. Hvilken kjeks er best på tur?

    • Safari cookies
      9
    • Gjende kjeks
      3
    • Bixit
      5
    • Marie kjeks
      1
    • Maryland cookies
      4
    • Pims
      2
    • Gjende med sjokolade
      12
    • Bixit med sjokolade
      20
    • Andre
      4


Anbefalte innlegg

Annonse

Kjempebra avstemning!

Safari og Maryland er tilnærmet like i smak. På min seneste tur sammenlignet min turkamerat og jeg kjeksene. Safari er litt søtere og sprøere. Maryland er kanskje litt mer fete/myke? De er veldig gode begge to :) Men den gule innpakningsplasten på Safari tåler ikke regn. Malingen faller av og kliner seg fast på hender, i sekken, på klær etc. Maryland derimot ligger i en gjennomsiktig plastpose som igjen er pakket i en pappeske. Pappesken legger man selvsagt igjen hjemme. Derfor stemte jeg Maryland. :D Forøvrig må jeg si at Gjende med sjokolade er nesten like god som Maryland og Safari.

Peder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Digestive med karamell?! Den ultimate kjeksen som knaser om vinteren og er seig om sommeren, gir dobbelt så mye energi fordi det er så mye "fyll" på den og er overlegent god på smak.

...godt for magen skal det visstnok også være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safari og Maryland er tilnærmet like i smak. På min seneste tur sammenlignet min turkamerat og jeg kjeksene. Safari er litt søtere og sprøere.

Det er jeg ikke enig i :D . Jeg som chocolate chip-cookie-elsker synes forskjellen er at Safari smaker mer salt. Ellers enig i at begge er gode, men holder en knapp for Maryland :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hvilken kjeks synes du er best på tur. Finnes jo masse alternativer både med og uten sjokolade event. andre fyll

Jeg stemmer for Bixit med sjokolade på langturer, også har jo Ballerina kommet med god ny bringebær variant. Den var favoritten i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.