Gå til innhold
  • Bli medlem

71° Nord....igjen


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Fint at Tarjei vant, men han var heldig med konkurransen han fikk. Hadde han møtt noen som visste hva et kompass var i finalen, hadde det nok aldri gått. Skal sies at jeg flirer godt av Lene i kampens hete, hun har bidratt til mye humor for min del, til tross for mye syting.

Hadde Anniken vunnet, ja da måtte jeg nok ha knust skjermen. Hun sier hun hele veien trodde hun skulle vinne, også har hun aldri bidratt med mer enn sure miner, dolking og grining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg syns Tarjei var en flott vinner :P

Støtter den.

Med unntak av 'villbassen' (var det Andreas han het?) som imponerte stort i begynnelsen av serien, har Tarjei fremstått som meget solid og tatt ansvar hele veien. Sikkert en mann å ta med i krigen (eller på tur for den saks skyld)

Det hadde vært en total fallitt erklæring for hele 71-konseptet om Lene, uten antydning til skiteknikk (noe av det værste jeg har sett av en nordmann!) og total mangel på orienteringsevne ('jeg har ikke lært meg det enda'), hadde vunnet, selv om hun helt sikkert er i god fysisk form.

Tror vi må innse at dette forumet IKKE representerer snittet av TV Norges seere...men jeg skulle også gjerne sett en versjon av programmet som utelukkende fokuserte på prestasjonene, turene og naturen. Hva med et poengsystem basert på fysisk prestasjon, med tillegg for lagånd, lederskap, sikkerhetsvurdering osv. Hva med en 71 grader Nord Ekstrem versjon, istedet for dette kjendis tullet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg skulle også gjerne sett en versjon av programmet som utelukkende fokuserte på prestasjonene, turene og naturen. Hva med et poengsystem basert på fysisk prestasjon, med tillegg for lagånd, lederskap, sikkerhetsvurdering osv. Hva med en 71 grader Nord Ekstrem versjon, istedet for dette kjendis tullet...?

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett et sekund av årets program, men jeg kunne tenke en variant av Donald Trump's: You're Fired!

Med andre ord har man en "sjef" (Kagge, Ousland, Aasheim, Monsen el.l.) som følger med på programmet, er delvis i bakgrunnen, men har sine erfarne assistenter (Baffin babes? :) ) som følger hvert lag. I slutten av programmet bestemmer vedkommende "sjef" hvem som skal hjem.

Vurderingen må nødvendigvis være basert på en helhetsvurdering der det ikke bare er den fysiske styrken som teller. På denne måten vil både gamlisene og kvinner kunne vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tvilsomt. Ser Tommy Steine er med...

Etter å ha sett første episode må jeg si at jeg synes hans deltakelse uten tvil var et pluss i margen. Selv om han ikke er den største stayeren i gruppa er det moro å se at han har en positiv innstilling, og entusiasmen han viste da de nådde oppdragets checkpoint gleder meg virkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om dette blir noen suksess. :P Ble overrasket over at premieren allerede var i dag, trodde de skulle begynne innspillingen nå rundt mai. Noen som vet når kjendisversjonen ble innspilt?
Kjendisversionen blei innspilt i august-september ifjor :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det koster 39 kroner å se hver episode på nett. Hvis det er 10 episoder så sparer jeg 390 kroner som jeg kan investere i turutstyr istedet. Tror jeg må finne ut hva jeg trenger for uti mai skal jeg ut å handle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.