Jump to content

Hvem har hund og hvilken rase?

Tiri
 Share

Recommended Posts

Jeg har startet papirarbeidet med å adoptere en Alaskan Husky fra Svalbard.. Den har vært på Basecamp der, og skal pensjoneres, men har mye krefter igjen selv om han ikke har lov å være med på å dra spann :)
Etter ett par dager på å bli kjent, og en tur med han ble jeg forelsket og fant ut at om jeg fikk han ville jeg ha han :)

Forventer å reise for å hente han første uken i august når alt av papirer er i orden :) Bilde av han i profilbildet mitt :)

Jeg har startet papirarbeidet med å adoptere en Alaskan Husky fra Svalbard.. Den har vært på Basecamp der, og skal pensjoneres, men har mye krefter igjen selv om han ikke har lov å være med på å dra spann :)

Etter ett par dager på å bli kjent, og en tur med han ble jeg forelsket og fant ut at om jeg fikk han ville jeg ha han :)

Forventer å reise for å hente han første uken i august når alt av papirer er i orden :) Bilde av han i profilbildet mitt 

Får gratulere på forhånd :) Blir hyggelig med en turkamerat!

Ønsker deg og voffsen masse lykke til :)

• 2 weeks later...

Vi har en golden retrievervalp på 6 mnd. Vi skal på blodsporkurs til helgen. Har vært med på hyttetur og lavvoturer og masse fisketurer. Hun er blitt svært glad i småørret :D gleder oss til hun blir litt eldre og kan være med på litt lengre turer. Men nå blir turene lagt opp etter hennes premisser.

post-13614-0-79857000-1433241604_thumb.j

post-13614-0-30682600-1433241616_thumb.j

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har en fantastisk boxergutt på 5 år :) Nitro er veldig glad i lange turer, agility og spor :) Jeg valgte boxer fordi jeg synes de er utrolig morsomme og de har så stor personlighet, en klovn som er snill med alt og alle. Så er de også store og robuste nok til å kunne brukes til både trening og tur :)

For en flott kar! :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...