Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket dyr er dette ?


Anbefalte innlegg

Annonse
Vandrefalk skrev (25 minutter siden):

Må jo være en mår, men jeg har aldri sett en så feit utgave før! :-)

 

Enig! I kaldt vær får de fleste dyr og fugler mer «utspilt» pels, så kanskje den ser litt feitere ut enn vanlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, tshansen said:

Jeg har en helt lik her på hytten, å det er ingen tvil om at dette er en mår 👏🏻 Utrolig kjekt når du ser de leker seg rundt i terrenget her. 

Hele mårfamilien er fantastisk morsomme, kjørte på veien tidligere i dag når jeg så at noen som kom fra motsatt retning hadde stoppet og blinket på meg. Og når jeg kom frem til der de var så var det en oter som vimset rundt og lekte seg i veien.

Satt bare å smilte, og de satt i sin bil og smilte godt de også. Så etter 20-30 sekunder løp den nedover mot vannet igjen..

Skulle nesten ønsket jeg hadde kamera i bilen for å fange opp slike øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert mår, men har litt vanseleg ved å vurdere størrelsen på foto/video. Men det er også mange villmink her i Norge, som det kan forveksles med. De er dog vanlegvis slankere.

Morsomst er de nysgjerrige røyskatter, som står som små periskoper netopp i stein røyser!! 🙂

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.