Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man kjøpt dette?


Gabs88

Anbefalte innlegg

Bildet er fra en YouTube video, men jeg har 4 festepunkter i taket på Hilleberg Niak så jeg hadde egentlig tenkt å lage noe liknende selv. Men får man kjøpt dette ferdig et sted?


Og i tilfelle? Hva skal man kalle det? Takhylle til telt gir ikke helt mening. 😛 

 

image.png.5241b277680752dc374efcb989fd9942.png

Endret av Gabs88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skrevet (endret)
9 minutes ago, Krankman said:

 Fjällräven, Exped  og Barents har solgt dette og sikkert mange andre.

Ja, jeg fant Fjellreven sin selv.

Exped sin var litt rar, vil helst ha i netting.

 

Endret av Gabs88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 hour ago, Morlie said:

Mon tro om en systue klarer å sy de festepunkter i innerduken? Ser helt klart nytten av dette!

 

Festepunkter må eventuelt sys slik at de festes i stropper eller liknende som går til teltstenger. Å feste det i innerduken i seg selv vil bare ende opp med ødelagt innerduk.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabs88 skrev (På 10.3.2024 den 17.46):

 

Exped sin var litt rar, vil helst ha i netting.

 

Jeg har exped sin, den er netting.

Men jeg bruker det ikke, jeg synes tynn snor på kryss og tvers mellom festepunktene er mye bedre.

Erik B. Jørgensen bruker ett blomsternett (ser ut som fiskegarn), og får på den måten tørket store mengder klær. Vises på hans instagram.

Endret av Marius Engelsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.