Gå til innhold
  • Bli medlem

Barentsoutdoor sertifisering av brukt utstyr og reparasjon av utstyr - konseptet "Utigjen"


Tessatroll

Anbefalte innlegg

Annonse

Herlig! Positivt at de skriver at det bare er å ta kontakt om noe ikke står på prislista også. Prisene var jo ikke sånn helt avskrekkende heller :)

Da er det bare å krysse fingra og håpe politikerne tar til fornuften og fjerner momsen på reparasjonstjenester snart, så blir det fort enda mer attraktivt å reparere heller enn å kjøpe nytt 🤞🏼

Endret av Måssåbjønn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Barents / Ut Igjen ved noen anledninger på telt. Både til reparasjoner og modifikasjoner. Svært god erfaring. Du får høy kvalitet på utførelsen, samt oppfølging i form av telefon derfra med råd og anbefalinger. Anbefales! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veidemannsblod skrev (46 minutter siden):

Har brukt Barents / Ut Igjen ved noen anledninger på telt. Både til reparasjoner og modifikasjoner. Svært god erfaring. Du får høy kvalitet på utførelsen, samt oppfølging i form av telefon derfra med råd og anbefalinger. Anbefales! 

Samme her, fått reparerte sovepose. Topp utførelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Barents for å reparere et amerikansk lettvekttelt. Utmerket jobb til en rimelig penge. Helsport fikset forøvrig en dunsovepose for meg helt ok for en rimelig penge så de har også bra service

Tessatroll skrev (10 timer siden):

Den like gamle Arcteryxjakka mi har tape som heng og sleng overalt, så den skal dei få tape oppatt.

Jeg fikk fikset en glidelås på en lomme hos http://goretexservice.no/ - dette fikk jeg aldri regning på. Det er vel en ganske lang garanti på en del av de arcteryxjakkene..Det var en alpha sv.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (47 minutter siden):

Jeg brukte Barents for å reparere et amerikansk lettvekttelt. Utmerket jobb til en rimelig penge. Helsport fikset forøvrig en dunsovepose for meg helt ok for en rimelig penge så de har også bra service

Jeg fikk fikset en glidelås på en lomme hos http://goretexservice.no/ - dette fikk jeg aldri regning på. Det er vel en ganske lang garanti på en del av de arcteryxjakkene..Det var en alpha sv.

 

Ja eg har også fiksa noko gtx der, men Alphaen min er i alle fall 13 år og veldig godt brukt (verkeleg lappa saman og alt av snorkanalar og tape sleng). Urimeleg å avkreve gratis reparasjon kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (1 time siden):

Ja eg har også fiksa noko gtx der, men Alphaen min er i alle fall 13 år og veldig godt brukt (verkeleg lappa saman og alt av snorkanalar og tape sleng). Urimeleg å avkreve gratis reparasjon kanskje?

Jeg krevde det ikke. Sendte den bare på rep og fikk den tilbake uten å få regning. 
Prøvde å reparere en slik snorkanal på min samboers gtx arcteryx og det gikk ikke bra, og da er det nok verre å sende til rep etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (21 timer siden):

https://utigjen.no/

Veldig kult at dei gjer dette "heilproft", uavhengig av merke, og at det ligg ute ei fyldig prisliste.

Ein periode har ein måtte leite aktivt om ein skulle finne nokon som til dømes fylte på dun i tynnslitte produkt.

Den 13 år gamle velbrukte og samanlappa Rab dunjakka mi skal få seg ein tur til Barents gitt.

Den har tidlegare fått seg nye glidelås, men har med åra blitt noko "slapp i sliffene", og eg har fleire lappar og gaffa som bør byttast ut med noko meir solid med saum.

Den like gamle Arcteryxjakka mi har tape som heng og sleng overalt, så den skal dei få tape oppatt.

Veldig bra konsept! Håper at kontrakten med Politiet og Forsvaret bidrar til at de får store nok volumer til å holde liv i konseptet. Ser at teltene til Politiet og Forsvaret skal "produseres i Bangladesh og vedlikeholdes i Norge.".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra opplegg. Jeg mener å ha sett Utigjen tilstede på Villmarksmessen i fjor også? Om de dukker opp på årets messe kan det være lurt å huske på å ta med tøy og utstyr som trenger litt kjærleik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal definitivt brukes! Har fått fiksa telt før som ikke kosta skjorta. Har en dun pose som jeg har avskrevet for lenge siden. Hadde vært kult å sett om de kunne fått fiksa den :-) Ny gildelås og etterfylling av dun! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.