GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for turrapport :)

Reinheimen er flott plass, og det ser ut til at du hadde en flott tur 👌

Har dessverre ikke vĂŠrt tilbake siden 2014, da omdĂžpte @tronn og jeg den sĂ„nn aller midlertidig om til 'Steinheimen' 😏

• Liker 2
Skrevet
Walle skrev (18 minutter siden):

Takk for turrapport :)

Reinheimen er flott plass, og det ser ut til at du hadde en flott tur 👌

Har dessverre ikke vĂŠrt tilbake siden 2014, da omdĂžpte @tronn og jeg den sĂ„nn aller midlertidig om til 'Steinheimen' 😏

GÞy Ä lese din rapport ogsÄ. 

Ja, kanskje Steinheimen er et bedre navn. Jeg sÄ bare 7 rein, mot tusenvis av stein... 

Skrevet
Tessatroll skrev (24 minutter siden):

Reinheimen er meget nice, og noko av det beste er den manglande dekninga synes eg 😁

Du fĂ„r virkelig anledning til Ă„ vĂŠre alene med dine egne tanker. Bare litt ergerlig Ă„ drasse rundt pĂ„ den radioen. Tenk alt det spennende jeg kunne sett i den kikkerten...... 🩌

Skrevet
Bjellesau skrev (7 minutter siden):

Du fĂ„r virkelig anledning til Ă„ vĂŠre alene med dine egne tanker. Bare litt ergerlig Ă„ drasse rundt pĂ„ den radioen. Tenk alt det spennende jeg kunne sett i den kikkerten...... 🩌

Absolutt, samd :)

Skrevet (endret)
Bjellesau skrev (PĂ„ 19.8.2023 den 14.31):

GÞy Ä lese din rapport ogsÄ. 

Ja, kanskje Steinheimen er et bedre navn. Jeg sÄ bare 7 rein, mot tusenvis av stein... 

Det er jo ikke mye stier i omrÄdet, er det greit Ä bevege seg i terrenget. Tenker pÄ bevokstning i form av mye vierkratt og mye steinomrÄder som begrenser hvor en kan gÄ. Planlegger en tur med telt fÞrste uke i september og kan tenke meg terreng hvor det er greit Ä gÄ stilÞst

Endret av Firebladei
Skrevet
Firebladei skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke mye stier i omrÄdet, er det greit Ä bevege seg i terrenget. Tenker pÄ bevokstning i form av mye vierkratt og mye steinomrÄder som begrenser hvor en kan gÄ. Planlegger en tur med telt fÞrste uke i september og kan tenke meg terreng hvor det er greit Ä gÄ stilÞst

Da kan jeg anbefale Alvdalfjellene mellom DÞlbekksÊtran og GrÞttingbratten. Jeg gikk der 4 dager i fjor. Ingen merkede stier og ikke noe folk. Kjempefint og lettgÄtt. 

Skrevet

Deilig rapport. Var en liten tur i Reinheimen selv for noen uker siden. Parkerte pÄ Billingen og gikk i underkant av en mil innover Torddalen. Fantastisk omrÄde som definitivt ga mersmak. Fikk sett stjerten pÄ en kongeÞrn ogsÄ. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.