Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva mener Helsport her egentlig?


Gjest

Anbefalte innlegg

Annonse

DAC stenger skal være 20% sterkere enn Yunan stenger. Så da går de ned i dimensjon på DAC for å få ned vekt og volum, men beholder styrken de ønsker på teltene. Så det blir jo litt «feil» 

Dukmaterialet er også brukt på f.eks min Varanger Camp Lavvo 8-10, som er en helårslavvo,

Men de har sterkere bruddstyrke på sine andre ja…..

Så det de sier her nå, er at min helårslavvo plutselig ikke er god nok for mer enn en campingplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på firmaer som ikke behersker enkle og/å-regler og normale preposisjoner og som blander sammen entalls- og flertallsformer. De har også en særskrivingsfeil. Her var det mye å ta tak i. 😎

Endret av rofferdal
  • Liker 5
  • Takk 1
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, rofferdal said:

Med 😎 mente jeg å indikere at uttalelsen ikke var helt seriøs. Men :) viser vel at du skjønte det. :thumbsup:

Ja, og har det på samme måten :)

Hvis Helsport ikke har råd/tid/oppmerksomhet nok til å rette et par skriveleif, hvor mange feil er det da på teltene deres? Jeg vet at det ikke er noen sammenheng, men det er en type rask konklusjon vi gjerne gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torese skrev (5 timer siden):

Bekrefter det vi alle tror, at billig umulig kan være bra... Må det være slik? 

Tore

Det er vel hvertfall det de prøver å formidle her. Som med de fleste budskap er det god idé å se hvem som er avsender og hvilke grunner de kan ha til å si det de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.