Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Tips om rimelige snøplugger til telt

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg er glad i å gjøre gode kjøp, og tenkte bare jeg skulle tipse om disse teltpluggene for snø fra Thansen til 149,- for seks stykker. Jeg har ikke prøvd dem enda, men de virker veldig fine, og er egentlig nesten identiske med Helsport sine - bortsett fra at de er anodisert røde. 

Jeg har tatt noen bilder sammen med Helsport sin 50cm snøplugg. 

(Logg inn for å se skjult innhold)

dzfbzdfb.jpg

sdfsdf.jpg

sdfsdfsdf.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt tips!

Jeg har samme typen, bare at jeg bestilte fra eBay. Prisen der er omtrent den samme, men kan bli noe billigere inkludert frakt fra eBay om alternativet er å bestille med frakt fra Thansen. Som med mye annet utstyr så virker det som om alt kommer ut fra samme fabrikk.

Har brukt de i noen år nå og de fungerer helt fint. Ser kanskje for meg at dersom snøen er tørr og luftig så vil den lange pluggen fra Helsport holde mer, men sjeldent slike forhold der jeg ferdes. Jeg pleier også å bruke ski og staver om nødvendig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.