Hafrak 9 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Hei Jeg er glad i å gjøre gode kjøp, og tenkte bare jeg skulle tipse om disse teltpluggene for snø fra Thansen til 149,- for seks stykker. Jeg har ikke prøvd dem enda, men de virker veldig fine, og er egentlig nesten identiske med Helsport sine - bortsett fra at de er anodisert røde. Jeg har tatt noen bilder sammen med Helsport sin 50cm snøplugg. (Logg inn for å se skjult innhold) Skogens Stønn, pulknewbie, KristianP og 1 annen reagerte på dette 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+KristianP 231 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Godt tips! Jeg har samme typen, bare at jeg bestilte fra eBay. Prisen der er omtrent den samme, men kan bli noe billigere inkludert frakt fra eBay om alternativet er å bestille med frakt fra Thansen. Som med mye annet utstyr så virker det som om alt kommer ut fra samme fabrikk. Har brukt de i noen år nå og de fungerer helt fint. Ser kanskje for meg at dersom snøen er tørr og luftig så vil den lange pluggen fra Helsport holde mer, men sjeldent slike forhold der jeg ferdes. Jeg pleier også å bruke ski og staver om nødvendig. Hafrak reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.