Gå til innhold
  • Bli medlem

Dette er den siste dagen i livet mitt...


Tom

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg er selv snart 30 og drukner mine sorger hver helg med tanken på at de gyldne 20-åra er over.... Men det var før jeg hørte at vi menn faktisk når vår topp når vi runder 40, om det så er form, sex, intelektuelt eller hva man måtte ønske :D

Kos deg med tanken på at du har enda 10 år til toppen, garatulerer med dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene før 30-årsdagen er ofte ganske kjiipe. Eneste fordel med å bli eldre er:

1. Som oftest mer penger til utstyr, fetere bil, fjellturer osv.

2. Som oftest større tekniske ferdigheter og kan gå råere fjellturer.

2. Det blir flere og flere "årskull" med damer innenfor det naturlige nedslagsfeltet. (Men når damer blir eldre får de færre "årskull" med menn innen sitt nedslagsfelt. Faktisk blir det færre og færre menn innenfor dere nedslagfelt for hvert år som går etter at de bikker ca. 25 år.)

Håper dette er til trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å deppe over da. Vil du være med på fjelltur i morgen, så kanskje du glemmer tall-tullet.?

Takk for en hyggelig invitasjon, Morten. Dessverre bor jeg langt unna deg, på det ganske trist sted, så det er ikke så lett for meg å stille opp på så kort varsel. Men hvis jeg hadde bodd i Valdres og hatt fri, skal jeg love deg at jeg hadde blitt med 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 30-årsdagen din, Tom. Det er ingen fare, for de har framleis fleire år framfor deg i fjellet enn de har lagt bak deg. Hugs å ta turen til nokre fjell på Vestlandet dei komande åra, Tom. Det er berre å hiva deg med oss artige i vest det, Tom. Meg spring de lett i frå som ein ungfole. Når de skal blåsa ut lysa på kaka, så hugs å blåsa ut eitt lys av gangen, og mimra litt over fjellturane for kvart av åra som har gått, som då de var 29 år, 28 år, 27 år, 26 år, osv.....................

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblemer, spør du meg! :(

Vent bare til du er i min situasjon du...

Jeg som må slepe mitt gamle gebrekkelige lægeme opp bratte etter bratte,

i sporene etter alle kopplamma jeg halter rundt i følge med!

For det er jo bare kopplam som vil være med jo!

Men jeg er vel heldig lell - for det er da godt at de fortsatt vil ha meg med på laget.

Men dit hen er det jo temmelig så langt for deg ennå !

Så du får bare fortsette å være en sint ung mann - så jeg har noen å utveksle litt friske argumenter med her inne! :(

Og fra nå av må du nok smøre nista di sjøl..! :wink:

Grattis fra meg uansett! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, stuttjukken og eea :(

Jeg fatter ikke at jeg er 30, men sånn rent bortsett fra tallet føler jeg meg som i går, heldigvis. Når det gjelder deg, eea, så er jo du en av de som har imponert mest på Fjellforum denne sesongen. Antakelig er du langt sprekere enn meg. Hvis jeg er halvparten så sprek som deg når jeg kommer på din alder (45-50?), så skal jeg være rimelig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Tom! :(

Har feira med nybakt gulrotkake - men uten lys. Eneste årsakt til at du ikke ble invitert var at dette kom brått på.

Så noen trøstens ord: Du har ennå et par år igjen til du er halvparten så gammel som meg - og jeg klarte da å kravle meg opp på Bitihorn sist lørdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som må slepe mitt gamle gebrekkelige lægeme opp bratte etter bratte,

i sporene etter alle kopplamma jeg halter rundt i følge med!

Hehe, det er svært lite halting og sleping av noe legeme fra din side når vi er på tur eaa. :wink: Jeg sier som Tom, at har jeg samme form og kondis som deg i en alder av 50, ja da skal jeg være fornøyd!

For det er jo bare kopplam som vil være med jo!

Da det bare er kopplam som henger med! :) Og de vil nok veldig gjerne ha deg med på laget i mange, mange år fremover! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til gratulantene, Tom. Ellers kan jeg trøste deg med at du har lenge igjen til du er i den sprekeste alderen. Når du er mellom 40 og 55 år kan du peise på hele dagen og natta på tamp, og neste dag er du like kvikk på foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.