Gå til innhold
  • Bli medlem

Langtur 21 dager - Dag for dag tråd - Østfolds sydligste punkt og hjem


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse

 Barlindåsen 👍🏻 Du beveger den nå inn på mine trakter. Skulle gjerne gått derfra med deg et stykke men er ikke der nå.  Jeg kjenner alle de skjulte stiene derfra og til nordsiden av Sognsvann. 

Går du ovenfor eller nedenfor vannet? Jeg har hatt hest ved Dausjøen og er godt kjent. 

Edit. Ser du er langt nedenfor barlindåsen. Var litt kjapp der jeg

Endret av Gittiamo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Gittiamo skrev:

 Barlindåsen 👍🏻 Du beveger den nå inn på mine trakter. Skulle gjerne gått derfra med deg et stykke men er ikke der nå.  Jeg kjenner alle de skjulte stiene derfra og til nordsiden av Sognsvann. 

Går du ovenfor eller nedenfor vannet? Jeg har hatt hest ved Dausjøen og er godt kjent. 

Edit. Ser du er langt nedenfor barlindåsen. Var litt kjapp der jeg

Hadde jeg valgt vill jeg gått via Solemskogen, Barlindåsen, flyvraket ved Movatn, Maridalsalpene, og så stier mot Kikuttoppem og vestover. Tidligere har @Memento mori sagt han skal over Tryvannsåsen, da høres det ut som om han tenker Brekke, Sognsvann, Frønsvoldstråkka, og så nordvestover. Blir spennende å se hva han velger...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "klokkene" ser ut som hvitveis som har lukket seg litt, de har du for øvrig hatt bilde av tidligere på turen også, tror jeg. (Da i åpen tilstand.)

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra Inreach ser det ut som om du kom deg i mål. Gratulerer med vel gjennomført tur!

Har vært spennende og inspirerende å følge turen. Håper du kan komme med en oppsummering etter hvert. Men først: nyt en god dusj, konas mat, rene klær og litt skikkelig kvalitetstid i heimen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.