GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Bare en liten julehilsen fra meg til deg.


REs

Anbefalte innlegg

Annonse

God jul.
Egentlig har jeg tenkt at "det norskeste" ved julen er det jeg synes er minst "julete". Og det er "gnomen" i julenissevariant. I gamle dager var vel det nÊrmest en liten djevel som bodde pÄ lÄven?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 minutter siden, Gittiamo skrev:

God jul folkens đŸ€¶đŸ»Â 

Vi droppa husvasken og klatra is istedenfor. HÄper flere er fornuftige og koser seg ute nÄ i disse fridager.  

Julepynten min i Är bestÄr av ei snÞdekt furu ute i hagen. 1. juledag bÊrer det avgÄrde til Finnskogen.
For meg er samvÊr med folk jeg bryr meg om samt julemiddagen (liiiitt dedikert der, mÄ jeg innrÞmme) som er det viktige. Planen min er Ä kose meg i flere timer pÄ kjÞkkenet mens jeg nipper pÄ noe vin. Verden er litt annerledes nÄ som jeg ikke har hjemmeboende barn.
En av de fineste julaftene jeg har hatt var da jeg, bikkja teltet og koste oss langt inne i Nordmarka. Magisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.