Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Hils Eders hustru og sharmante børn, med ønske om en Glædelig Jul og et velsignet godt nyt aar.

Skrevet

God Jul og et godt og opplevelsesrikt friluftsår. Julenissen i Sandefjord hadde inntatt en ny drakt i år. Fasanhilsen fra Vestfold

Og jeg som trodde det var julemiddagen du hadde tatt bilde av.

Det er lett å få inntrykk av at det som betyr noe i julen er om svoren på ribba blir sprø, om pinnekjøttet blir passe salt eller om juletorsken er fersk, men jeg er mest opptatt av om frokosten på første juledag er i boks, og det er den.

Det blir, tradisjonen tro, hummerfrokost første juledag i år som i fjor. Stor takk til svigers og hummerfiskeren på Kvitsøy.

post-4220-0-23381800-1419419901_thumb.jp post-4220-0-67398300-1419419917_thumb.jp

Skrevet

God Jul til alle FFere!

Jeg er endelig ferdig på jobb, skal til å spise julegrændisen(da var jeg en del av den statistikken), og så skal jeg tilbringe resten av julaften på tog, flyplass, fly, buss, og i bil.

Gjennomgår en liten krise da det ikke blir noe pinnekjøtt denne jula :( For i England spiser de gås(GÅS!?) første juledag...

Jaja...

• Liker 1
Skrevet

Her ble jula feiret igår. Idag er det ribbemiddagsrester og å prøve å få timene til å gå når man sitter aleine på en sånn dag. Det går nok bra i år også, og det blir nok kanskje en tur i skogen med verdens beste bikkje :)

Og selvfølgelig ønsker jeg alle fjellforumsfolk en skikkelig god jul!

Skrevet

Et godt nyttår til alle, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, god helse og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god gli, avbalanserte slektinger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig god jul og et godt nyttår der ute.

post-4016-0-60974600-1419467930_thumb.jp

• Liker 2
Skrevet

God jul og godt nyttår !!

Håper det nye året bringer spennede turer , masse molter og blåbær lite mygg, bra tur følge ,godt vær , masse fritid og gode opplevelser ute i naturen :) 

• Liker 1
Skrevet

Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) :D

P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os ;)

• Liker 1
Skrevet

Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) :D

P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os ;)

Vi skammer oss fortsatt over sviket i 1864. Så derfor taper vi litt i fotbold med vilje...

• Liker 3
Skrevet

Glædelig Jul til alle her i Fjellforum.

Her hvor jeg bor, har det været en hvid JUL........ dejligt med sne, blå himmel, lidt frost og Juuuuuuleferie.

Glæder mig til at besøge Norge i Juli/August 2015, og følge i Kong Sverres fodspor, - håber der er nordmænd som vil med på turen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.