Gå til innhold
  • Bli medlem

FF Høstheng (Oslo) 2014


7homas

Anbefalte innlegg

Annonse

Håper ingen får inntrykk av av de som ikke henger ses ned på på noen måte - det er ikke vondt ment, denne ertingen :hug::D

Som om ikke det er årsaken til at du skaffet deg hengekøye i utgangspunktet... ønsket om å hovere over alle andre og se ned på bakkeliggerne fra din opphøyde posisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen får inntrykk av av de som ikke henger ses ned på på noen måte - det er ikke vondt ment, denne ertingen :hug::D

 

 

Øhhh...  Så de som henger, henger under de som ligger på bakken og ser opp til dem ??  

 

Jeg ville jo tro at de som henger i køye, henger over de som ligger på bakken, og dermed ser ned på den som ligger på bakken.

 

 

:poke:    .......   :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen som sover like godt enten de ligger på en Jensen Majestic Aqutive III Autobot transformerseng, eller på en kråkebolle. Da er jo en Bamse det billigste og mest fleksible du kan bruke på tur. Men de fleste hengere har vel funnet ut at det ikke er godt nok å ligge på det som kan føles som en kråkebolle.. Jeg mener en god natts søvn er det viktigste på tur. Det er også det vanskeligste å oppnå, i hvert fall for min egen del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om ikke det er årsaken til at du skaffet deg hengekøye i utgangspunktet... ønsket om å hovere over alle andre og se ned på bakkeliggerne fra din opphøyde posisjon.

Det er klart, når du sier det sånn....

 

Øhhh...  Så de som henger, henger under de som ligger på bakken og ser opp til dem ??  

 

Jeg ville jo tro at de som henger i køye, henger over de som ligger på bakken, og dermed ser ned på den som ligger på bakken.

 

 

:poke:    .......   :whistle:

:hairy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tur rapport! Jeg gikk 9 km på sykkel og lot sykkelen min på begynnelsen av en sti. Etter cirka 1 km bemerket jeg at jeg hadde mistet turkartet mitt. Så gikk jeg tilbake til sykkelen min, men jeg ikke fant kartet. Det var ikke langt å gå og røyklukt hjalp å finne folk. Noen fortalte meg at han hadde sett hengekøyer på andre siden av innsjøen. Så var jeg på riktig spor! Da jeg ankom så jeg det Fjellforum banneret og jeg leste "Fjellforum" (ikke /\/\_ murofllejF!!!). Vi installerte rask hengekøyen. Kveld fortsatt med matlaging rundt bålet, spising av flere typer potetgull, Afternight sjokolader, prat om turutstyr og turområder. Jeg fikk en komfortabel natt i hengekøya (se det andre innlegget mitt her: http://fonolitt.wordpress.com/2014/09/24/overnatting-i-en-hengekoye/). Om morgenen spiste vi frokost under regn i godt humør - en av oss må få en pris for den imponerende frokosten sin (se på bildene her: https://www.dropbox.com/sh/xr7fdxkbz6afecw/AABBk5ne6MNQypQwPUY8JqnFa?dl=0)! Så eksaminerte vi de forskjellige hengekøyene og pakket vi vi utstyret. Jeg stod litt lengre i området for å gå på sopptur og bade. Denne innsjøen er ikke en god badeplass, men det var likevel gøy å bade (rask!!! det var ikke veldig varmt!). Jeg fikk sopp, selv om de fleste soppene var litt gamle og mistet vann. Det var mye folk i området: søndagstur familier, en gruppe av folk som trener unge hunder,...

Takk for turen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.