RTMZ Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 Norsk Elghund grå på 11 mnd ikke noe jakthund, men en kosebamse/sofagris og turkamarat. 3 Siter
Heriks Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 http://www.fjellforum.no/gallery/image/3450-/ Sara, 2,5 år BC/Golden retriver blanding. Finfin turkamerat 2 Siter
Zombiecat Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har fått meg ei lita snuppe for et par måneder siden. Liten dvergpinscher på 5 år. Brukes som kløvhund på tur og sengevarmer 4 Siter
Populært innlegg Ole Kristian Krane Skrevet 22. mai 2015 Populært innlegg Skrevet 22. mai 2015 Jeg har en Siberian husky valp, som skal bli min faste turkamerat Birk heter han 16 Siter
Ørretfiske25 Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Hvad er det nu den hedder den hjemmeside hvor man kan sætte hvalpe til salg i Norge ? Sådan en side hvor man kan sælge alt muligt. Finn.no Siter
Jushekaggen Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har startet papirarbeidet med å adoptere en Alaskan Husky fra Svalbard.. Den har vært på Basecamp der, og skal pensjoneres, men har mye krefter igjen selv om han ikke har lov å være med på å dra spann Etter ett par dager på å bli kjent, og en tur med han ble jeg forelsket og fant ut at om jeg fikk han ville jeg ha han Forventer å reise for å hente han første uken i august når alt av papirer er i orden Bilde av han i profilbildet mitt 7 Siter
Ørretfiske25 Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har startet papirarbeidet med å adoptere en Alaskan Husky fra Svalbard.. Den har vært på Basecamp der, og skal pensjoneres, men har mye krefter igjen selv om han ikke har lov å være med på å dra spann Etter ett par dager på å bli kjent, og en tur med han ble jeg forelsket og fant ut at om jeg fikk han ville jeg ha han Forventer å reise for å hente han første uken i august når alt av papirer er i orden Bilde av han i profilbildet mitt Får gratulere på forhånd Blir hyggelig med en turkamerat! Ønsker deg og voffsen masse lykke til 1 Siter
Jushekaggen Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Får gratulere på forhånd Blir hyggelig med en turkamerat! Ønsker deg og voffsen masse lykke til Takk for det! Håper det blir en lang fargefyllt høst i år! Siter
Ørretfiske25 Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Takk for det! Håper det blir en lang fargefyllt høst i år! Får satse på det! Siter
Bjerknez Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har en hund. det er en snart 6 år gammel Golden Retriever med navn "Moses". 1 Siter
Populært innlegg Huginn Skrevet 23. mai 2015 Populært innlegg Skrevet 23. mai 2015 Har en 6 mnd gammel blanding mellom alaska husky og finsk lapphund. Litt tilfeldig at jeg endte opp med ham, men ville ha en som takler litt utendørsaktiviteter og kan være med på lange turer. Han er allerede en superbra turkompis! 4 mnd her: 11 Siter
Populært innlegg Hello Skrevet 1. juni 2015 Populært innlegg Skrevet 1. juni 2015 Japp! En liten yorkshire terrier. Her er min lille lykkeball og turvenn Han nyter solnedganger... men liker ikke regn.. og han sovner på soppturer. Han rekker ikke så høyt over bakken, ...Sånn bortsett fra når han er på toppen av Snøhetta da 13 Siter
esstrom Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Vi har en golden retrievervalp på 6 mnd. Vi skal på blodsporkurs til helgen. Har vært med på hyttetur og lavvoturer og masse fisketurer. Hun er blitt svært glad i småørret gleder oss til hun blir litt eldre og kan være med på litt lengre turer. Men nå blir turene lagt opp etter hennes premisser. 4 Siter
Ørretfiske25 Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Har en Boxer som fyller 9 år i Oktober. Vært en kjempe flott turkompis i alle år, og har fremdeles masse energi og barnslig så det holder 4 Siter
Populært innlegg Snøfrost Skrevet 18. juni 2015 Populært innlegg Skrevet 18. juni 2015 Jeg har en glad gjeng på snart 8 Siberians i alderen 8 uker til 7 år. Vi er på fotturer, trekkturer, kløvturer samt at jeg også drar på utstillinger med de og selvsagt har mye lek og moro. Her er gjengen når de fortsatt var 4, Møsvatn i påska 2013 12 Siter
Frøkenbølle Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Vi har vært så heldige å hatt disse to med oss som turfølge i mange, mange år nå: 6 Siter
Populært innlegg Dag G - Evje Skrevet 28. juni 2015 Populært innlegg Skrevet 28. juni 2015 Eurasier valp i huset. For liten til tur. Det går mye i leik og soving. 10 Siter
Ørretfiske25 Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Vi har vært så heldige å hatt disse to med oss som turfølge i mange, mange år nå: Rase er det? Siter
Ørretfiske25 Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har en fantastisk boxergutt på 5 år Nitro er veldig glad i lange turer, agility og spor Jeg valgte boxer fordi jeg synes de er utrolig morsomme og de har så stor personlighet, en klovn som er snill med alt og alle. Så er de også store og robuste nok til å kunne brukes til både trening og tur For en flott kar! Siter
Trøbbel Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har en liten Trøbbelgutt - verdens beste Jack Russel Terrier (: Han har nylig bestemt seg for å bli pollenallergiker, men med rett pleie tåler han heldigvis skog igjen. Brukes til tur, kos og sprell! 3 Siter
Trond Arvid Hagen Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 min hund http://www.trondhagen.com/skjonne-froya/ Siter
Ørretfiske25 Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har en liten Trøbbelgutt - verdens beste Jack Russel Terrier (: Han har nylig bestemt seg for å bli pollenallergiker, men med rett pleie tåler han heldigvis skog igjen. Brukes til tur, kos og sprell! Flotte bilder 1 Siter
whistler Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har en strihåret Dachs med enorme jaktinstinker til tross for at han ikke er brukt på jakt. Noe krevende å ha med seg på skogstur, men det hjelper seg for hver tur! 1 Siter
Golden123 Skrevet 23. juli 2015 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har en Golden Retriever hannhund på 6 år, Bajas. Full av liv og helt herlig å ha med på tur! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.