Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye ullkle frå Devold luktar gamle møllkuler


Tessatroll

Anbefalte innlegg

Er det fleire enn meg som har erfart at Devold har gjort ei endring/starta med ei slags behandling av ulltyet sitt, som luktar veldig? 

Første gang eg reagerte var på noko ulltøy eg handla på outlet på Vestby. Trudde kanskje det var noko som var brukt for å behandle kle for røyklukt, etter at det var tale om ein lagerbrann. 

No har eg dog handla nye Devold ulltrøye frå Fjellsport, som luktar like ille. Frå førre runde veit eg at det ikkje forsvinn ved vask (vaska buff og balaclava manger ganger men stinka framleis, endte med å gi dei bort...). 

Eg vurderer å sende ein epost til Devold for å spørje kva i all verda det er som luktar slik, men tenkte først høyre om andre erfarer det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
bjaalean skrev (18 minutter siden):

Handler stadig litt Devold, fra outletbutikkene demmes på Sunnmøre. Ingen sur lukt å kjenne.

Er der eg også har handla før eg flytta til Hedmarken. Men no er det altså samme lukt frå kle både frå outlet og frå fjellsport. Luktar ikkje surt, meir som ei slags dårleg parfyme/noko kjemisk som minner om veldig konsentrert lukt av møllkuler i kombinasjon med "syntetisk roseduft". Kanskje dårleg skildra, men greier ikkje komme på noko betre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert i gjennom sikkert 50 sett med Devold undertøy (jobbsammenheng over mange år) og har aldri kjent noe lukt på de jeg har brukt.

Det sagt så går de fryktelig fort i oppløsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabs88 skrev (20 timer siden):

Har vert i gjennom sikkert 50 sett med Devold undertøy (jobbsammenheng over mange år) og har aldri kjent noe lukt på de jeg har brukt.

Det sagt så går de fryktelig fort i oppløsning.

Har brukt Devold gjennom mange år eg også, det er det ulltøyet som held lengst her i hus, saman med blandt anna Brynje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KjartanE skrev (21 timer siden):

Har samme erfaring med Expedition og Nibba. Synes ikke lukta er så plagsom at det plager meg. Opplever at den forsvinner litt etterhvert, men at noe av lukta blir igjen.

Godt det ikkje berre er eg 😅 eg synes det er ei gyseleg lukt, men no er eg litt sensitiv for "unaturleg" lukt. Skal heller ta ei sur trøye enn detta 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foroll skrev (2 timer siden):

Kom en Devold Svalbard genser i posten i dag. Synes også den lukter noe snodig i forhold til tidligere Devold-gensere som gjerne har luktet ganske....sau.

Nettopp ja. Ja eg foretrekk altså sau 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tessatroll said:

Har brukt Devold gjennom mange år eg også, det er det ulltøyet som held lengst her i hus, saman med blandt anna Brynje.

Mistenker at det ulltøyet som blir produsert til industrien kanskje er av dårligere kvalitet enn det de produserer for privat bruk. Jeg har som sagt hatt minst 50 sett, og da har det vert feks dette settet eller forgjengeren.

Samtidig så skal det jo nevnes at det private tas mye bedre vare på enn arbeidstøyet, og at alt arbeidstøy slites ut på nøyaktig samme måte. Ulltrøyen revner i ermene og på sidene, stilongsen går i stykker i skrittet.

Så det som produseres til privat marked kan jo være vesentlig annerledes. Men etter industri-erfaringen frister det lite å bruke egne penger på Devold. Har uansett forelsket meg i nettingundertøy, noe Devold ikke leverer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabs88 skrev (25 minutter siden):

Mistenker at det ulltøyet som blir produsert til industrien kanskje er av dårligere kvalitet enn det de produserer for privat bruk. Jeg har som sagt hatt minst 50 sett, og da har det vert feks dette settet eller forgjengeren.

Samtidig så skal det jo nevnes at det private tas mye bedre vare på enn arbeidstøyet, og at alt arbeidstøy slites ut på nøyaktig samme måte. Ulltrøyen revner i ermene og på sidene, stilongsen går i stykker i skrittet.

Så det som produseres til privat marked kan jo være vesentlig annerledes. Men etter industri-erfaringen frister det lite å bruke egne penger på Devold. Har uansett forelsket meg i nettingundertøy, noe Devold ikke leverer.. :)

Ser den. Har tidlegare arva ein del av fattern sitt ulltøy frå jobb (den gang då eg var fattig studerande hestejente), men usikker på om det er industrilinja eller kva 🤔

Eg er også glad i netting, der vinn Brynje når det er kaldt, medan meshen til Devold er fin til meg på sommaren. 

Eg brukar stort sett ull kvar dag, så her sleng det ymse merker, synes ulike merker har sine "fordelar" eller gode modellar eigentleg. 

Men no er eg OT. Eg likar Devold godt, brukar mykje Devold, og skulle gjerne vore utan den forferdeleg lukta 🙉😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte Devold nå og fikk dette svaret: 

«Hei,

Takk for din henvendelse. 

Lukten skyldes møllbehandling av plaggene. Det er en plantebasert OEKO - TEX behandling, som hindrer møll og andre innsekter i å lage hull i plaggene. Denne lukten vil gradvis avta etterhvert som plagget luftes og vaskes. Noen synes at lukten er veldig god, mens andre ikke. Så det er nok litt individuelt om lukten er god eller ikke. 😊 

Mvh,
Devold Team»

Endret av Krankman
  • Liker 2
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krankman skrev (På 10.4.2024 den 9.26):

Jeg spurte Devold nå og fikk dette svaret: 

«Hei,

Takk for din henvendelse. 

Lukten skyldes møllbehandling av plaggene. Det er en plantebasert OEKO - TEX behandling, som hindrer møll og andre innsekter i å lage hull i plaggene. Denne lukten vil gradvis avta etterhvert som plagget luftes og vaskes. Noen synes at lukten er veldig god, mens andre ikke. Så det er nok litt individuelt om lukten er god eller ikke. 😊 

Mvh,
Devold Team»

Ah. Thanks :)

Då er jaggu ikkje luktesansen min heilt på avveie! Men at det faktisk var møllbehandling hadde eg ikkje trudd, trudde berre det var noko som luktar veldig likt berre sterkare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.