Gå til innhold
  • Bli medlem

Overnattingstur på Lifjell, 1. - 2. september.


Kristian V.

Anbefalte innlegg

Annonse
TheSleepwalker skrev (18 timer siden):

Hvor ligger den badekulpen? Aldri gått til Holmen-Jøronatten til fots. 

Den ligger i Valgjuvet, på vei opp mot Holmen fra Klokkesteintjønn. Hvis det er den lille klupen i fossen du tenker på..
Merket i kart: https://kart.1881.no?lat=59.48674505868387&lon=8.93255263566971&z=19&v=&r=&o=&layer=

sneakyowl skrev (7 timer siden):

Flotte bilder 👏

Er du fornøyd med den Nalgene Oasis (?) flaska du har der, i kombinasjon med flaskelommene på Kajka-sekken? Jeg har vurdert en selv. Tåler den kokende vann?

Takk for det! :) 

Jeg er veldig fornøyd med den flasken, og bruker den på alle turene mine, korte og lange! Er så fornøyd at jeg har en til som jeg kjøpte for å ha tilfelle den første går i stykker! Den passer perfekt i lommene på Kajka, og er enkel å få ut selv uten å ta av sekken. Er mer fan av denne flasken enn de standard Nalgene-flaskene. Oasis har jo samme mål som gamle militærdrikkeflasker, så da kan man og kjøpe annet tilbehør til de, hvis man vil feks ha det. Passer fint i småsekker også pga formen.
Har ikke noe kunnskap om man kan ha kokende vann i den, så heller ikke at det sto noe om det på Nalgene sin hjemmeside.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjellesau skrev (20 timer siden):

Skal si snickersen, redbullen og laban seigmenn var stablet med militær presisjon.... 😅

 

varmtvann skrev (7 timer siden):

Dæven du har orden i teltet. Sånn ser mitt fortelt ut akkurat nå 😅

image.thumb.jpg.7fa3032ce588e422a86a608c92809bad.jpg


Liker å ha system og orden i tingene, og det har nok hengt igjen etter endt førstegangstjeneste :D 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.