Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Nytt underlag fra STS: Ether Light XT Extreme Air

Anbefalte innlegg

Hatt trøbbel med å sove på siden og stølhet i kroppen, gikk derfor til innkjøp av STS Comfort Plus Insulated. Det var en heeeelt ny verden med det minuset at det var litt kaldt.

(Logg inn for å se skjult innhold)

10 cm og R-verdi på 6.2

Fikk såpass god natt på STS at jeg har bestilt det hos

, så får jeg heller selge Comfort..

Tenkt meg på Hardangervidda i påsken og kommer med inntrykk i etterkant.

Endret av northern_fov
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
Forsakencowboy skrev (På 27.3.2021 den 19.35):

Spennende! Jeg har Ether Light XT Insulated og er begeistret for mange av detaljene. Eneste jeg savner er R-verdi over 5, så dette er et velkomment tilskudd på markedet!

Nå ble det ikke de kaldeste forholdene men jeg kan bekrefte at det er et meget komfortabelt underlag. Har aldri sovet så godt i telt før. En liten greie som STS mener er en fordel er at lufta ikke blander seg i underlaget i like stor grad som hos andre produsenter, dvs at varmluft ikke mikser seg med kaldluft. Minuset er at hvis man beveger på seg vil man få noen sekunder med litt kaldere underlag før det blir varmet opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.