Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei.

Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev:

Hei - jeg ville først forsøkt med Aquasure. Det koster ikke all verden, og de reperasjonene vi har hatt har holdt veldig godt. Når du har fikset hullet så test med vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
45 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev:

Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei.

Jeg fikk problemer med sideveggene, eller hva det heter.  Tok kontakt med selger og de ba meg å ta bilde av nummerene som står ved "påfyllingshullene".  Jeg sendte inn bildene - og fikk ny i posten.

Endret av Tom42

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
58 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev:

Hei, og takk for svar. Hullet er et brennhull på størrelse med en 10 øring midt i mellom to pølser. La på et godt lag med Loctite Powerglue og la på reservelappen fra kittet. Dette må nok fjernes før jeg gjør et siste forsøk.

shopping.webp 3 kB · 2 downloads

Får ikke åpnet bildet, men det høres ut som ett vanskelig sted å lappe ja.

Endret av Marius Engelsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Bobe
      Har i lengre tid prøvd å finne et lite hull i underlaget mitt, exped7 downmat, uten hell. Men underlaget var ubrukelig det grunnet hullet. Prøvde i badekar og med zalospray å ikke f. 
      Til slutt bråste jeg opp underlaget med en 12 v pumpe, så hardt at det lille hullet ble et veldig mye større hull som gjekk Ann å finne, var forøvrig i overgangen til ventilen, tetta så dette med uv wader reper glue, og vipps var underlaget friskmeldt. 
    • Av Øyvind_B
      Hei,
      Har tenkt å kjøpe exped synmat. Men er veldig usikker på om jeg skal velge 7 eller 9cm.
      Sovner alltid på siden, og er spent på om jeg kommer nok opp fra bakken med 7cm, noen som har erfaringer?
    • Av Ulrikke Ryen Haakonsen
      Hei! 
      Er det noen som kan gi med et tips til hvordan jeg kan få på plass de 4 stengene i stoltrekket/ chairkit til Exped downmat LW. Det føles ut som at stoltrekket har krympet eller at stengene har blitt for lange? 🤷🏼‍♀️

• Av Shaleyshale
      Hei,
      Noen som har erfaring med  Exped Downmat UL Winter LW og/eller Therm-a-Rest NeoAir Xtherm Large? Vurderer sistnevnte siden det er noe lettere, men er litt stressa for slitestyrke, hvor enkelt det er å blåse opp (sammenlignet med motparten), samt at jeg har hørt at det bråker mye når en beveger seg på det. 
      Det gamle liggeunderlaget bestemte seg for å si BANG i Femundsmarka og er derfor på jakt etter et nytt 4-sesongs liggeunderlag  Andre forslag er også velkomne 
    • Av beateoh
      Etter mye research her ikke har jeg konkludert med at Exped orion 3 virker som et bra telt til mitt bruk. Jeg har tenkt å bruke det på fleredagersturer i bl.a Rondane, og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for ekstreme eller ul. Fordelen med ul er såklart vekt, mens fordelene med extreme er slitestyrke og pris. 
      Er det noen som har erfaring med bruk av orion ul i høyfjellet og vet hvordan dette er med tanke på vindstabilitet og sikkerhet? Føler man seg trygg i et ul i mye vær? 
      Har lest en del tråder om disse teltene her inne, men ikke klart å konkludere basert på disse. 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.