GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Har sÄnn, aldri brukt den. Men kvaliteten virker god, og den er sikkert lur nok om man har behov for en sÄnn. Jeg skulle bruke min en gang jeg hadde tÞrrdrakt med tisseluke foran, men det fungerte overhodet ikke. Tisseluka var plassert for hÞyt opp pÄ drakten sÄ jeg mÄtte tisse oppover - det gÄr nok kun med fastmontert dings. SÄ jeg har heller skaffet meg drakt med bakluke.

• 6 mĂ„neder senere...
Skrevet

Eg har Gogirl og bruker den ilag med tisseflaske pÄ telttur. NÄke av det mest geniale eg har kjÞpt!! Eg mÄ som oftast opp ein tur eller to pÄ natta og; da er denne genial! Sleppe Ä kle pÄ meg ytterklede og sko, sleppe Ä gÄ ut i mÞrket og trenger kun Ä krype ut av posen! I pÄska var eg pÄ telttur med stiv kuling i kasta gjennom heile natta. DÄ var Gogirl gullegod! I love it! :D

• 2 mĂ„neder senere...
Skrevet
On 12.4.2016 at 9:06 PM, TonePÄTur said:

Eg har Gogirl og bruker den ilag med tisseflaske pÄ telttur. NÄke av det mest geniale eg har kjÞpt!! Eg mÄ som oftast opp ein tur eller to pÄ natta og; da er denne genial! Sleppe Ä kle pÄ meg ytterklede og sko, sleppe Ä gÄ ut i mÞrket og trenger kun Ä krype ut av posen! I pÄska var eg pÄ telttur med stiv kuling i kasta gjeheile fnatta. DÄ var Gogirl gullegod! I love it! :D

Funka det altsÄ? Etter Ä ha bannet meg igjennom to tissepauser i sidelengs regn og rÞskevind har jeg funnet ut at jeg mÄ ha meg en sÄnn. Viderer om jeg skal kjÞpe whizaway (som har bedre omtaler) eller gogirl. 

• Liker 1
Skrevet

Funker slikt altsÄ? Krever sÄnt mye trening? Jeg har flere ganger vandret rundt barfot pÄ bÄde snÞ og tÊle og har jaggu overlevd hittil. Ikke gÞy akkurat, men det frister mer enn tut og flaske :P 

Skrevet

Funker som berre rakkeren det her :D  eg synes Gogirl er god, for den er enkel Ä legge i hop og enkel Ä reingjere! Krever litt Þvelse, men ein fÄr fort teken pÄ det. Eg stÄr pÄ kne og sette den mellom beina, med tuten pÄ gogirl'en oppi tisseflaska. Tisser, riste gogirlen litt og ferdig! Har alltid med ziplock poser; 1 stor til Ä ha flaska og gogirlen i, samt ein mindre med intimservietter, litt dopapir og antibac! :) Ver obs pÄ at gogirlen ikkje mÄ vere knekk pÄ eller nÄke mens du tisser...da sÞler du! (Ja...snakker av erfaring :P )

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, TonePÄTur said:

Funker som berre rakkeren det her :D  eg synes Gogirl er god, for den er enkel Ä legge i hop og enkel Ä reingjere! Krever litt Þvelse, men ein fÄr fort teken pÄ det. Eg stÄr pÄ kne og sette den mellom beina, med tuten pÄ gogirl'en oppi tisseflaska. Tisser, riste gogirlen litt og ferdig! Har alltid med ziplock poser; 1 stor til Ä ha flaska og gogirlen i, samt ein mindre med intimservietter, litt dopapir og antibac! :) Ver obs pÄ at gogirlen ikkje mÄ vere knekk pÄ eller nÄke mens du tisser...da sÞler du! (Ja...snakker av erfaring :P )

Ok, solgt! Stikker opp pÄ jentesport og kjÞper i dag:-D. Tror faktisk det som plager meg aller mest pÄ tur er at jeg blir sÄ besatt av tanken pÄ at jeg ikke orker gÄ pÄ do at jeg mÄ pÄ do fortere og mer enn normalt :shock:. Dumme blÊra blir sÄ ivrig nÄr man tenker pÄ den.. 

• Liker 2
Skrevet

Hehehe :P Eg vart vertfall solgt fÞrste gangen eg prÞvde den. Ligger faktisk i teltet nÄ og det regner friskt ute, samt blÊra begynne Ä fylle seg opp :D glad eg sleppe Ä gÄ ut Ä bli vÄt! ;) Lykke til :) 

• Liker 1
  • 10 mĂ„neder senere...
Skrevet

@Sovjetunionen Et Ă„r senere og lurer pĂ„ om du har fĂ„tt testet denne? Det som bekymrer meg er hygiene etter at den er brukt. Jeg klarer ikke tanken pĂ„ Ă„ skulle fĂ„ urinlukt overalt😳 @TonePĂ„Tur Huff, er nesten solgt her ogsĂ„. MĂ„ vel kjĂžpe denne til sommerens utflukt.😝 Men tisseflaske? Som i en vanlig brusflaske?

Skrevet
7 minutter siden, Mizzy skrev:

@Sovjetunionen Et Är senere og lurer pÄ om du har fÄtt testet denne? Det som bekymrer meg er hygiene etter at den er brukt. Jeg klarer ikke tanken pÄ Ä skulle fÄ urinlukt overalt1f633.png@TonePÄTur Huff, er nesten solgt her ogsÄ. MÄ vel kjÞpe denne til sommerens utflukt.1f61d.png Men tisseflaske? Som i en vanlig brusflaske?

For meg funkar det dÄrleg, eg synes det var sÄ omstendeleg at eg slutt Ä bruke den, gÄr raskere Ä spurte ut Ä tisse og springe i natt :)  

Skrevet
PĂ„ 26.5.2017 den 13.10, Tessatroll skrev:

For meg funkar det dÄrleg, eg synes det var sÄ omstendeleg at eg slutt Ä bruke den, gÄr raskere Ä spurte ut Ä tisse og springe i natt :)  

Jaja, synd det da... ser ut som jeg avventer det kjĂžpet. Det var rett fĂžr jeg faktisk kjĂžpte, og vurderte en vidreutvikling med en slange festet pĂ„ den ut av teltet og bak noen trĂŠr😝 Men gamlemĂ„ten fĂ„r duge inntil videre, haha.

Skrevet

Mange syns kanskje det er ekkelt Ä tisse pÄ flaske og synes det blir styr med tissetrakta osv. Men nÄr eg skal bruke den, legge eg alt klart fÞrst; dopapir som eg kan legge trakta pÄ etter eg har tissa,mens eg skrur att korken pÄ flaska. SÄ putter eg trakta (som du dÄ har "rista" over flaska fÞr du tar den vekk) ilag med litt dopapir inni ein sÄnn liten ziplockpose. SÄ nÄr eg har lagt den og tisseflaska nedi ein stÞrre ziplockpose, har eg liggande klar enten flytande antibac eller servietter til handvask. For meg fungerer det vertfall helt supert. Litt trening mÄ sjÞlvsagt til, men eg fikk dreisen pÄ det etter et par ganger :) Ein mÄ nesten berre prÞve. 

• Liker 2
Skrevet

De har enormt mye rart man ikke visste man trengte pÄ Wish (ikke last ned appen om du sliter med selvkontroll). 

Jeg er ikke villig til Ä prÞve denne fÞrst, men om noen gjÞr, sÄ mÄ de gjerne fortelle om erfaringen :) 

Billig i hvert fall. 

IMG_1826.PNG

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Jeg har sÄ mange morsomme kommentarer pÄ lager nuh at jeg tror jeg gÄr ut i boden og rydder og biter av meg leppa....

Haha. Bring it on! 😂

• Liker 1
Skrevet

@Mizzy det funker helt fint, men man mÄ Þve seg godt hjemme sÄ man har teknikken inne. Jeg bruker den kun nÄr det er skikkelig ruskevÊr ute og har akkurat samme (faktisk skremmende likt) konsept som @TonePÄTur den trakta lukter ikke urin, sÄ med mindre du tar tisseflaska stÄ Äpen er det ikke lukt i teltet. 

Skrevet

Jeg har en sÄnn liggende et eller annet sted. Den er ikke i bruk. Har nok brukbar festblÊre og synes ikke den er verdt Ä drasse pÄ. 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Gittiamo skrev:

De har enormt mye rart man ikke visste man trengte pÄ Wish (ikke last ned appen om du sliter med selvkontroll). 

Jeg er ikke villig til Ä prÞve denne fÞrst, men om noen gjÞr, sÄ mÄ de gjerne fortelle om erfaringen :) 

Billig i hvert fall. 

IMG_1826.PNG

Eg er sjukepleier og det der er sĂ„nt man bruker i pleien 😂 lykke til med Ă„ fĂ„ plass til den i sekken seie eg berre 🙈 dĂ„ er gogirl myyykje bedre 👍

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, TonePÄTur skrev:

Eg er sjukepleier og det der er sÄnt man bruker i pleien 1f602.png lykke til med Ä fÄ plass til den i sekken seie eg berre 1f648.png dÄ er gogirl myyykje bedre 1f44d.png

Har ingen planer om Ă„ prĂžve 😂

SĂ„ lenge jeg ikke har noen planer om Ă„ krysse GrĂžnland sĂ„ klarer jeg fint Ă„ krabbe ut ;) det er bare karakterbyggende (kan vi late som 😄) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.