Gå til innhold
  • Bli medlem

Alle tursekkers mor...


jarmol

Anbefalte innlegg

Treng hjelp til å finne tursekken som har alt. Eller i alle fall alt som eg treng... Eg har småsekkar i lassevis, og to store, men mangler den fantastisk geniale sekken som eg kan bruke til det meste av turar som varar meir enn 5-6 timar uansett kva eg skal gjere.

Eg har lista opp ein del "krav" som eg har. Reknar med å måtte fire på nokre av dei. Eg har i alle fall ikkje funne ein sekk som har alt. Problemet er at eg ikkje heilt veit kva som er minst/mest viktig endå ettersom eg ikkje veit heilt kva eg kjem til å gjere mest dei neste åra... uansett:

- 60-70 liter

- komfortabelt å bære opptil 18-20 kg

- innebygd ramme, eller i alle fall solid avstivning i ryggen (har ryggproblem, så må ha vekta på hoftene)

- skikkeleg feste for ski (altså ikkje berre ein stropp som du kan henge noko i)

- skikkeleg feste for snowboard (altså ikkje berre ein stropp som du kan henge noko i)

- to isøksfester

- minst to utstyrsløkker for sikringsutstyr og andre ting

- klargjort for drikkesystem

- relativt vanntett (kan akseptere å bruke regntrekk hvis det bøttar ned i timesvis)

- minst to inngangar, og gjerne mulighet til å åpne ryggen eller sidene (det har eg på eit par andre sekkar, og det er digg som f... når eg skal ut med kamera og linser)

- lokk med lomme

- frontlomme

- vanntett botn, slik at eg kan sette sekken rett i snøen eller på våt bakke

- feste for gps på skulderstrapper

- gjerne separat rom i botn for soverpose eller sko eller kva det skal være

- kompresjonsstropper

- fester for pulkdrag

- så lett som mulig med alle "fasilitetane", så gjerne mulighet til å ta av det ein ikkje treng av strapper, ekstra lommer, eller kva det måtte være

Tja, det var vel det eg kom på i farten. Anyone?

ps! uansett tips så testar eg sjølvsagt sekken på ryggen. så treng ikkje kommentarar på det.

ps2! bruksområdet er 1-2 dagars turar på ski eller med snowboard eller med klatreutstyr, kanskje med eit telt og ein sovepose eller kanskje berre ein sovepose eller til å bære 10 kg med fisk ned frå fjellet eller mat til hytta eller eller eller... for korte dagturar og fleiredagarsturar har eg andre sekkar eg kan bruke.

ps3! denne frå dakine har mesteparten, men den er for liten http://www.dakine.com/sport-packs/snow/guide/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter forslaget om Bora 80. Jeg stortrives med den på ryggen! Untaket er lange vinterturer, da trenger man noe større, evt kan man feste pulkdraget på reimene som går rundt hoftebeltet, da blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på Bora 80, men som sagt har jeg to storsekker, så jeg er egentlig ute etter noe som er litt mindre. Er Bora 65 helt lik 80 bortsett fra størrelsen?

Går ut fra det går an å åpne mellom "soveposerommet" og hovedrommet i sekken?

Ser at jeg eventuelt må få sydd på noen utstyrsløkker (evt gå med utstyrsslynge) og fester til pulkdraget. I tillegg må jeg vel ha ekstra reimer til å feste snøfjøla gjennom daisy chain'ene, ettersom jeg ikke helt ser hvordan jeg skal feste det ellers?

Jeg har testet Nansen, og jeg har veldig dårlige erfaringer med den, så det blir nok ikke det denne gangen. Men takk for tipset uansett. Hører det er mange som har gode erfaringer med den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.