Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken suppepose syntes du er best?


Stig Erik Olsen

Anbefalte innlegg

Hvilken suppepose syntes du er best? Da tenker jeg på supper der man kun må tilsette vann og melk. Behøver ikke være suppe heller bare det er mat som er er på pose, hehe
Men tenker ikke på mat som Real turmat osv. 

 

Den jeg liker best er Betasuppe smaker godt og har mye poteter, erter og gulrot i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken suppepose syntes du er best? Da tenker jeg på supper der man kun må tilsette vann og melk. Behøver ikke være suppe heller bare det er mat som er er på pose, hehe

Men tenker ikke på mat som Real turmat osv. 

 

Den jeg liker best er Betasuppe smaker godt og har mye poteter, erter og gulrot i seg.

Ertersupppa er bedre ( med noen poteter,et par gulrøtter og to pølser).

Ellers bruker jeg også "jegergryte".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte med kremet kyllingsuppe av typen "Rett i koppen" (!) på småturer. Lager den litt tykkere og spiser alltid med skje. Har sikkert en eller annen merkelig genfeil, det passer meg bare ikke å drikke suppe av kopp. Alternativt kantarell, aparges, eller ost og urter. Alle kremet, for det selger jo bedre ;)

 

For øvrig er mange vanlige supper gode med relativt små stykker ørret som legges i rett før servering.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.