Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tørke fjellsko? Har fått tilbud om å være med på tur med 2 overnattinger, men hytta har ikke elektrisitet, bare vedfyrt ovn

Hjemme tar det timesvis med skotørker å få skoene tørre..bor i trøndelag, så myra finner alltid en vei inn i støvlene 

BTW, for å bli medlem fungerer apple, spotify og facebook..men ikke google? 

Annonse
Skrevet
fjellræv skrev (31 minutter siden):

Prøv å ta med litt avispapir å legg inni dem? Det kan du ta ut å tørke relativt fort etterhvert også.

om papir er svaret, fins det noe enda mer effektivt enn avispapir? jeg får eksem av å gå med våte føtter dessverre

Skrevet

Tette sko er en del av svaret.

Jeg tar med nok avispapir til å fylle skoene to ganger, så jeg tar ut papiret etter en stund og erstatter det med nytt. Det jeg tar ut legger jeg ved siden av ovnen så det tørker, så bytter jeg etter en stund igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.