Gå til innhold
  • Bli medlem

Lifjell fra nord til sør, februar - en mor&sønn-tur


Megalep

Anbefalte innlegg

Annonse
Megalep skrev (På 25.2.2023 den 19.38):

Er det noen som har noen forklaring på hvorfor det havner en masse bilder nederst i turrapporten? Noen av de er allerede med i rapporten, andre har jeg utelatt (men altså hatt med i bildemappa jeg har plukka fra). 

Jeg er litt usikker, men tror det er slik at alle bildene som du har lastet opp og blir liggende under innlegget mens du skriver vil komme med i innlegget, enten du har plassert dem eller ikke. De som du ikke plasserte noen sted vil bare bli dumpet inn etter alt det andre. Det er i hvert fall slik jeg har opplevd det. Du må altså slette de bildene du har lastet opp men ikke har brukt.

Flott turrapport! Fikk lyst til å dra dit! Smart idé med å ha hytta så nær når man har med junior. Da er det jo lettere å finne på trivelige aktiviteter i stedet for å bli liggende i teltet hele dagen når det (forutsette!) uværet slo til. Jeg synes ikke det gjorde noe med alle de bildene nederst. De utgjorde heller en fin avslutning, en slags oppsummering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje forklaringa ja, @Skogens Stønn . Det får være sånn, orker ikke knote mer 😅

I og med jeg var ganske spent på hvordan han ville takle teltlivet og bekledning (ull-angst), og det var meldt så guffent vær onsdagen, så var camp nær hytte et sjakktrekk, ja. Trygt for meg å vite at jeg hadde det i bakhånd, og veldig stas for han med spill- og solobesøkene dit 😁 Jeg lever greit med at det ikke ble en hardcore villmarkstur 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lest fra topp til bunn, du skriver skikkelig godt og formidler med en stil som engasjerer leseren (i alle fall meg). Mer litteratur enn turrapport, egentlig. Hva med å utgi en liten «barn på tur»-bok? Gull som dette skulle man ønske seg mer av på dette forumet, innimellom alt utstyrspratet. Glad rettebunken fikk ligge og at du tok deg tid til å skrive. Tommel opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden har jeg unngått turrapporten din, det er meg en gåte, men stor 👍 opp fra meg også. Du skriver kjempegodt og bildene støtter opp og jeg var med på hele turen. Tusen takk for en fin start dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk  @eirikur og @rayun , det varmer med så hyggelige tilbakemeldinger! 

Jeg er jo skyldig i min andel utstyrsprat her 🤫 , men nå har det kommet nye rettebunker (heldagsprøver!) OG eksamen nærmer seg, så jeg kjenner at behovet for å mimre tilbake til et par påsketurer (en med hele familien, og en bare minstemann og meg, Lifjell på LANGS!) gjør seg gjeldende her nå 😁 eller luking av løvetann i hagen, eller vaske vinduer... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som taleren over - jeg kan ikke skjønne at denne turrapporten har gått meg også hus forbi! Kjempefin rapport fra en årstid som snart kommer tilbake :) Det er vel investert energi å ta med ungene på tur, og det gir minner for hele livet. Det huskes mer enn turer til tusenfryd eller sabeltann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.