Jump to content

Hammer

Recommended Posts

Annonse
2 minutter siden, martin.m skrev:

Tusen takk for veldig fin turrapport @Hammer! Er en del år siden jeg har fartet rundt i områdene du skriver om, og de turene har alltid vært i ally'en. Fikk jaggu meg lyst til en tur på beina i femundsmarka nå ::-) 

Det er vel bare å dra det? :D 
Kunne tenkt meg en lengre tur på sen vinteren der. Ringer du kjerringa mi, og jobben min og sier at det bare må bli sånn?

• Like 1
  • Haha 1

1 minutt siden, Hammer skrev:

Det er vel bare å dra det? :D 
Kunne tenkt meg en lengre tur på sen vinteren der. Ringer du kjerringa mi, og jobben min og sier at det bare må bli sånn?

Jeg kan utstede sykemelding til deg, jeg. Skriver noe om alvorlig, akutt fjell/tursyke og fare for NDD (Nature Deficit Disorder (https://www.psychologytoday.com/us/blog/people-in-nature/200901/no-more-nature-deficit-disorder)

• Like 2
  • Haha 1

1 time siden, martin.m skrev:

Tusen takk for veldig fin turrapport @Hammer! Er en del år siden jeg har fartet rundt i områdene du skriver om, og de turene har alltid vært i ally'en. Fikk jaggu meg lyst til en tur på beina i femundsmarka nå ::-) 

Man går glipp av mye om man bare er i kanoen ja! Har også hatt noen ukesturer i kanoen i Rogen, Revsjøen og Røa området, men i å ble det noen turer til fots, og det blir det også neste år, så får kanoen stå!  Heldigvis bor på Røros, så har kort vei!

• Like 1