Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Viking Tørrmelk - en myte kan avkreftes.. :)

Anbefalte innlegg

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg oppretter et eget emne om dette så budskapet kommer klart fram.  I en annen tråd om frokost er det sagt at Viking Tørrmelk er borte fra markedet. Jeg ba straks min samboer hamstre noen pakker for hos oss hadde de fortsatt på lager. Jeg sjekket et annet sosialt medie og spurte Viking melk (ja de har egen gruppe), om de hadde sluttet å lage eller distribuere dette, og de svarte: Hei Kjell Iver :) Hyggelig å høre fra deg.  Nei, vi produserer fremdeles Viking Tørrmelk.  Dessverr

Og Tine svarte at: "Takk for at du tar kontakt med oss. Vi arbeider med å få tørrmelk tilgjengelig i vår YT nettbutikk ( (Logg inn for å se skjult innhold) ). Vi håper det er klart om ikke alt for mange uker, og at vi i alle fall skal ha det på plass til sommeren. I første omgang blir det helmelkpulver og skummetmelkpulver, men vi vil også vurdere andre av våre pulver etter hvert." Linken i svaret ser ikke ut til å fungere med www.

Har vært i kontakt med Tine. De selger tørrmelk til storkjøkken, og minste volum er sekk på 25 kg. Men da kan man velge mellom lettmelkpulver, skummamelkpulver, helmelkpulver, fløtepulver osv. Men 25 kg er jo en del. Han jeg mailet med i Tine skulle sende saken videre til de som driver med produktutvikling, siden det kanskje er et marked for dette blant vanlige forbrukere også nå som Viking er ute av det. 

Posted Images

Kristian J. Vabø skrev (9 minutter siden):

DNT har kommet med et alternativ:

(Logg inn for å se skjult innhold)

Flott! Jeg har hamstret porsjonspakker på hyttene tidligere! Nå kan jeg fortsette med det! :D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 5 months later...

(Logg inn for å se skjult innhold)

En fabrikk i Trøndelag har greid å gjøre melk til et svært lønnsomt nisjeprodukt. Bedriften har hatt 1,6 milliarder kroner i samlet omsetning de fem siste årene og har store overskudd hvert eneste år.

Om de har såpass store overskudd for et "nisjeprodukt" mot industrien bør det vel være rom for

et "nisjeprodukt" for forbrukere også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.