GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Ekte naturopplevelser direkte til sansene. Bli go'sliten, som du skriver. Endring av miljÞ; jeg har som mÄlsetning Ä oppsÞke nye og ukjente steder, istedenfor det lettvinte ved Ä gÄ i kjente, opptrÄkkede spor.
Tenker det er sunt Ä bruke kropp og sinn pÄ den mÄten. Mye sunnere enn mange alternativer.

• Liker 2
Skrevet

Takk for et flott bidrag! (Jeg har fundert pÄ om vi ikke etterhvert er sÄpass modne her pÄ forumet at vi kanskje kunne hatt en kategori der hver og en presentere seg for resten av forumet - litt historikk og litt om planer, erfaringer, turer osv.)

Jeg kjente meg veldig igjen i det du beskriver. Friheten og freden i hÞyfjellet er uslÄelig - spesielt nÄr man vet at den ogsÄ kan vÊre nÄdelÞs om man ikke tar sine forholdsregler 

• Liker 2
Skrevet

Veldig fin 1'ste julekalenderpost @Terka Kjenner meg godt igjen i det du skriver, det er mye av de samme grunnene til at jeg drar pÄ tur. Basale gleder og intense, sanselige opplevelser i natur.

• Liker 1
Skrevet

Fine ord, som setter ting litt i perspektiv. Opplever at litt for mange skal ta de samme turene, og er avhengig av 100% vÊr for at turen etter deres mening er vellykket. MÄlet for turen for enkelte er et bra bilde. Du Terka nyter livet, og tar turer du husker. Selv liker jeg litt rufset vÊr, og kjenne at jeg lever. BehÞver nÞdvendigvis ikke gÄ fort, langt eller til et spesielt pent sted. Holder noen ganger til Ä med ligge i telt i hagen og nyte det dÄrlige vÊret/teste et telt. NÄr jeg drev med gruve/grotteklatring fikk jeg ofte spÞrsmÄl om hvorfor! Vet vel ikke hele svaret enda...... 

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.