Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud

ehegnar

Recommended Posts

Det kanadiske lageret er offisielt tomt idag så det kan godt hende Sportsnett har kjøpt opp ett stort parti for å renske ut i systemet til arcteryx.. De leverte Bora 80 til nesten halv pris i påsken, jeg kjøpte en og det er ingenting galt med den, toppsekk! 8)

Hei, noen som vet om nettsteder som har fjellski (Helst Åsnes Nansen o.l.) og skistøvler (f.eks. Varg sine modeller) på salg nå? Eller har salget på vinterutstyr allerede vært...

Kjapp deg innom en sportsbutikk og spør om de har noe stående - slik fikk jeg fatt i Nansen til 1200,- i stedet for 3000,- u/binding. Noen sender dette tilbake til grossist/fabrikk -men kan hende de ikke har kommet så langt riktig enda. Kan ikke vente til å få slengt dessa ut i snøen!

Ser at Oslosportslager har salg på Varg skistøvler.

Jepp, veldig lønnsomme tips her med jevne mellomrom :wink:

50 poser på vei, men spørs hvor lenge den blir stående som forhåndsmeldt da.. hehe

Det er jo tross alt et ganske stort kvantum som har blitt kjøpt bare av brukerne her.

Tvilsomt om de har såpass på lager!

Jeg har noe av forsvarets FR (Real turmat) om noen er interessert - ønsker å bli kvitt dette. Noen hele pakker og noen rene måltider.

Ikke at jeg skal hindre deg, men hvorfor kvitter du deg med disse? De er helt sjef å ha med på tur...

Matrett (frokost/lunch/middag) + kaffe + energidrikk + toddy + våtserviett + noe å gnaske på underveis (sjokolade/kjeks/rosiner)

Perfekt oppsett :lol:

Hadde det ikke vært for at jeg har en del selv (+ nå mye storfe fra XXL) hadde jeg tatt de :lol:

Ikke at jeg skal hindre deg, men hvorfor kvitter du deg med disse? De er helt sjef å ha med på tur...

Matrett (frokost/lunch/middag) + kaffe + energidrikk + toddy + våtserviett + noe å gnaske på underveis (sjokolade/kjeks/rosiner)

Perfekt oppsett :lol:

Hadde det ikke vært for at jeg har en del selv (+ nå mye storfe fra XXL) hadde jeg tatt de :lol:

For å si det sånn, noen år med det der, over flere uker, blir du lei - når jeg er på tur, skal jeg kose meg - og da inkluderer det gooood egen laget mat, selv om det veier litt ekstra;)