Popular Post +Walle Posted May 28, 2014 Popular Post Posted May 28, 2014 (edited) Her kommer noen flere bilder fra Lettvektstreffet som ble gjennomført mens vi galopperte fra Grua til Sognsvann i helgen som var ( 23-25.mai 2014 ) Dette var rett og slett bare skikkelig hyggelig. Så til dere som ikke fikk finger'n ut av rompa, eller rett og slett ikke fant plass i kalenderen, så anbefaler jeg virkelig å prøve sette av tid til neste treff - så får dere også møte masse hyggelige mennesker @martin.m - Knock yourself out når du får tid Link til Google+ albumet som inneholder alle bildene ovenfor + endel flere; https://plus.google.com/photos/105696660285876106014/albums/6018564430913178721 PS: Bildene er kopiert rett fra minnekortet via Picasa og lastet opp til Google+ uten noen form for redigering Edited May 29, 2014 by Tor Magnus Fikset URLen 17 Quote
+Walle Posted May 28, 2014 Author Posted May 28, 2014 Her var det mye lekkert du Litt synd du var så rask pakke sammen pocket tarpen på søndagen, jeg og den hadde en egentlig planlagt en liten fotosession i lysningen Da hadde det vært enda mere lekkert å se på. Har allerede vært inne noen ganger og tittet (siklet ..) på ZPacks™ Hexamid Solo-Plus Tent or Tarp Quote
7homas Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Her er det vanskelig å finne nok superlativer, så da hopper jeg over lettvekterne innen segmentet og går rett på en av the true heavy hitters......... suuuhweet ! 1 Quote
+virrma Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Ser ut som en knalltur. Åpenbart at jeg har mye å lære ift lettpakking... 1 Quote
tronn Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Du er ikke alene om det virrma. Var et par av oss som fikk litt tøffere tur enn andre Flotte bilder Walle! Håper master Shifu er fornøyd. Var jo et veldig fint bilde av han der 1 Quote
+ost Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Masse bilder, akkurat som ønsket. ser ut som dere hadde en bra tur. Hva slags tarp er det du brukte @Walle? Cf? (Antar det er du som har den grå stripete saken... ) 1 Quote
+Walle Posted May 29, 2014 Author Posted May 29, 2014 Masse bilder, akkurat som ønsket. ser ut som dere hadde en bra tur. Hva slags tarp er det du brukte @Walle? Cf? (Antar det er du som har den grå stripete saken... ) Jeg var så heldig å få låne tarp av @Tor Magnus Det er denne saken ; http://www.hammockgear.com/standard-cuben-fiber-tarp-with-doors/ Tror det blir mere Cuben Fiber stuff på meg etterhvert 1 Quote
Tor Magnus Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Flotte bilder Walle! Håper master Shifu er fornøyd. Var jo et veldig fint bilde av han der Du mener dette? 1 Quote
Recommended Posts