REs Skrevet 16. desember 2011 Pålogget Skrevet 16. desember 2011 Med fare for å bli refusert igjen, men jeg bare måtte! Med ønske om en god jul til alle her på forumet. Den norske marine og orion fly får ros for godt arbeid med å bekjempe pirater i Adenbukta, eller var det virkelig der de har vert? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10023164 Her er et amatøropptak smuglet ut fra heltenes hovedkvarter. Ikke småting disse guttene og jentene har vert med på. Siter
Koppen Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Jøss, det må jeg si... Ikke akkurat HD-opptak, men god skildring allikevel. God jul & Godt nyttår til deg og alle andre i forumet også! Siter
larka Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Med de beste ønsker om ei god og fetende jul og et tjenelig godt nytt år til alle fjellforumere et eller annet sted der ute i nettskyen! Og fatt mot, nå går det fort til St.Hans. Siter
Phaser Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Kommer den siste der egentlig av litt for mye godt turdrikke? Hårveksten minner noe om det som vokser på dovendyret Neida God Jul til alle forumvandrere og fjelltroll eller var det fjellvandrere og forumtr.. Ett artig år har det vært uansett Siter
Fjellgeitå Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul og godt nytt år fra Longyearbyen! Siter
Hege P. Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul til oss på Sørlandet også! Hunden og jeg skal tilbringe julaften til skogs i år, i vår lille lavvu. Siter
Kjellis Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hunden og jeg skal tilbringe julaften til skogs i år, i vår lille lavvu. Kjempemessig! God tur Ønsker alle på forumet God Jul Siter
Dag G - Evje Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Kjempemessig! God tur Ønsker alle på forumet God Jul Julaften og første juledag blir med fandens oldermor, deretter skau og hei,,, God Jul Buon Natale! Merry Christmas! Joyeux Noël! Feliz Navidad! Frohe Weihnachten! Siter
runegutt123 Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Nu i de små nattetimer, får jeg benytte anledningen til å ønske dere alle en fredfull jul, og et Godt nytt år med tjenligt vejr. Siter
Gjest Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul, og en spesiell takk til dere som deler tips og gode råd med oss andre, FF er en flott plass for alle turinteresserte! En spesiell hilsen til Runegutt123, takk for tips vedrørende primus. den ble akkurat testet på førjulsturen, og sto med glans. God jul til alle sammen! N Siter
runegutt123 Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul, og en spesiell takk til dere som deler tips og gode råd med oss andre, FF er en flott plass for alle turinteresserte! En spesiell hilsen til Runegutt123, takk for tips vedrørende primus. den ble akkurat testet på førjulsturen, og sto med glans. God jul til alle sammen! N 533 er meget bra sak. Du bør skaffe deg denne også : Såvidt jeg vet er det den Coleman som har levd lengst. Siter
Hawken Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul til alle sammen. To dager med julefeiring og familieselskap, så bærer det rett til fjells for resten av romjula Siter
hvalhai Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul til alle sammen! Håper dere får en fredelig julefeiring Hilsen fra Heidi Siter
+rune1974 Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul, tak for et dejligt forum. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.