Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan noen skaffe meg knallvær i Jotunheimen til helga ? :)


Anbefalte innlegg

Annonse

sitter og irriterer meg over det samme, vi har langhelg fra fredag til søndag. planen var spiterstulen (sammen med krokfot). blir det helt jævlig vet jeg nesten ikke hvor man skal reise.. meldt like dårlig overalt.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo være heldig å få oppleve veldige lokale forksjeller i heimen. Var en helg i Svartdalen, der regnet og blåste det ganske bra. Men nede i Gjendebu og østover var det mye bedre vær. Det virket som om fjellene er høye nok til å stoppe mye skyer.

Nå er jeg også av den spesielle sorten som liker skikkerlig dårlig vær med mye snøfall og sterk vind.

Hva er planene om det blir bra vær, er det ikke mye rasfare og slikt i Jotunheimen for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker. Har lyst på en eller annen topp. Helst en med ikke alt for krevende nedkjøring med ski pga min noe dårlige telemarkteknikk. Er heller ikke så kjent i Rondane så fint med andre som er det :lol:

Har lyst til å prøve stegjern.. Hva med storronden eller trolltinden (men den har du vel vært på allerede i år). Er rondeslottet for tøft på vintern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indre sogn:

Varsel for Sogndal laurdag 02.04.2011Morgon kl 6 – kl 12 8°

Skya. Flau vind, 1 m/s frå nord-nordaust. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18 12°

Kraftig regn. Flau vind, 1 m/s frå søraust. 4,4 – 11 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24 9°

Kraftig regn. Flau vind, 1 m/s frå aust-søraust. 3,8 – 8 mm nedbør.

pent og pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.