Håvard Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Ren og hvit snø selges snarest. Halv pris! Mulighet for pruting.... PS: Selvhenting Siter
Espen K Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hehe, var en liknende annonse på Finn for en stund siden.. Snø gis bort mot henting:) Siter
Okv Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg bestilte en meter oppe i fjellene her på Det Sorte Fastland; den er nå levert. Håper det kommer mere også. Siter
Adler Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes ikke denne spøken var særlig morsom. Det finnes folk her inne med hjerteproblemer, som svever i livsfare hver gang de må måke snø. Hvert spatak kan bli det siste. Så vis litt hensyn. Takk. Siter
glote Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 tror ikke jeg er interessert mer snø nå... Kan evt ta et par, tre kvadratkilometer ferdig smeltet skog med blåveis, hvitveis og nyutsprunget bjørk om du kan skaffe det til helgen? Siter
Armadaaa! Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes ikke denne spøken var særlig morsom. Det finnes folk her inne med hjerteproblemer, som svever i livsfare hver gang de må måke snø. Hvert spatak kan bli det siste. Så vis litt hensyn. Takk. rofl Siter
springsteen Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Vitser på dette temaet var morsomme de første gangene. Det begynner altså og bli en stund siden jeg lo av dem... Siter
Adler Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Vitser på dette temaet var morsomme de første gangene. Det begynner altså og bli en stund siden jeg lo av dem... Vet du likheten mellom en snøhaug og et par kvinneben ? Svar: Det blir mer og mer spennende jo høyere opp du kommer. Vet du likheten mellom 20 minus og en naken dame ? Svar: De får pølsene stive. Ha ha, smil litt da, Sspringsteen Siter
Yngve Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Personlig så lever jeg så og si av sneen,og med påsken for døra ser jeg gjerne at det kommer mer,dog har jeg forståelse for de som er drit lei av ulike grunner,he he bl.a de fleste jeg kjenner. Siter
famjsv Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Du... Nå kommer det masse på Lørenskog, men jeg har IKKE bestilt. (gidder i hvert fall ikke å betale noe) Siter
larka Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke snø til salgs, men har 2 ferdigborrede pilkehøl i fryseren. Gi bud! Siter
Adler Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er en ting jeg alltid har lurt på, hvor blir det av det hvite når snøen har smeltet ? Siter
martin.m Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er en ting jeg alltid har lurt på, hvor blir det av det hvite når snøen har smeltet ? Det går over i huden til oss nordboere etterhvert som vinteren skrider fram. I alle fall blir jeg ganske kritthvit igjennom vintermånedene. Siter
larka Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Har hørt at mye av det hvite brukes i white spirit. Denne egner seg forøvrig godt som apertif til fisk. Til kjøtt er vel rødsprit bedre egnet. Siter
kjell74 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det går over i huden til oss nordboere etterhvert som vinteren skrider fram. I alle fall blir jeg ganske kritthvit igjennom vintermånedene. AAA det forklarer en masse. Begynner så smått å skjønne sammenhengen. Siter
Joker Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er en ting jeg alltid har lurt på, hvor blir det av det hvite når snøen har smeltet ? Før i tiden sydde og heklet man sengeklær og duker av det. Du kan jo ta en titt i skuffen til bestemor. Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Ren og hvit snø selges snarest. Halv pris! Mulighet for pruting.... PS: Selvhenting . Halv pris av hva ?.. I høst solgte jeg regn i bøtter og spann for full pris............. Siter
Busken Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 I fjor høst bestilte jeg et kraftig snøfall på østlandet rundt juletider, og skiføret skulle vare til påsken. Så langt er jeg veldig fornøyd med leveransen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.