LarsD Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Fint at Tarjei vant, men han var heldig med konkurransen han fikk. Hadde han møtt noen som visste hva et kompass var i finalen, hadde det nok aldri gått. Skal sies at jeg flirer godt av Lene i kampens hete, hun har bidratt til mye humor for min del, til tross for mye syting. Hadde Anniken vunnet, ja da måtte jeg nok ha knust skjermen. Hun sier hun hele veien trodde hun skulle vinne, også har hun aldri bidratt med mer enn sure miner, dolking og grining. Siter
inaktiv Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Jeg syns Tarjei var en flott vinner, må innrømme at jeg har fulgt med på de siste episodene. Men finalen var jo ikke akkurat spennende Siter
jenpa Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Jeg syns Tarjei var en flott vinner Støtter den. Med unntak av 'villbassen' (var det Andreas han het?) som imponerte stort i begynnelsen av serien, har Tarjei fremstått som meget solid og tatt ansvar hele veien. Sikkert en mann å ta med i krigen (eller på tur for den saks skyld) Det hadde vært en total fallitt erklæring for hele 71-konseptet om Lene, uten antydning til skiteknikk (noe av det værste jeg har sett av en nordmann!) og total mangel på orienteringsevne ('jeg har ikke lært meg det enda'), hadde vunnet, selv om hun helt sikkert er i god fysisk form. Tror vi må innse at dette forumet IKKE representerer snittet av TV Norges seere...men jeg skulle også gjerne sett en versjon av programmet som utelukkende fokuserte på prestasjonene, turene og naturen. Hva med et poengsystem basert på fysisk prestasjon, med tillegg for lagånd, lederskap, sikkerhetsvurdering osv. Hva med en 71 grader Nord Ekstrem versjon, istedet for dette kjendis tullet...? Siter
500fjell Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 ...men jeg skulle også gjerne sett en versjon av programmet som utelukkende fokuserte på prestasjonene, turene og naturen. Hva med et poengsystem basert på fysisk prestasjon, med tillegg for lagånd, lederskap, sikkerhetsvurdering osv. Hva med en 71 grader Nord Ekstrem versjon, istedet for dette kjendis tullet...? Støttes! Siter
Dag G - Evje Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Støttes! . Enig, men da må vi vel ha en herre- og en dameklasse ????? Likestilling til tross. Siter
Atomsilda Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 He,he....og så må vi ha en veteranklasse...for oss som begynner å nærme oss femti... Siter
jenpa Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Vi over 40 (noen av oss) har valgt å plassere etpar ekstra kilo i 'magebeltet'. La ung-gutta få tilsvarende ekstra i sekken, så skal vi konkurrere i samme klasse. Siter
Dag G - Evje Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 He,he....og så må vi ha en veteranklasse...for oss som begynner å nærme oss femti... . Ungfolene kunne jo få en slags form for handicap i starten. F.eks starte med en padletur fra Skagen og nordover...... Siter
Marmolejo Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har ikke sett et sekund av årets program, men jeg kunne tenke en variant av Donald Trump's: You're Fired! Med andre ord har man en "sjef" (Kagge, Ousland, Aasheim, Monsen el.l.) som følger med på programmet, er delvis i bakgrunnen, men har sine erfarne assistenter (Baffin babes? ) som følger hvert lag. I slutten av programmet bestemmer vedkommende "sjef" hvem som skal hjem. Vurderingen må nødvendigvis være basert på en helhetsvurdering der det ikke bare er den fysiske styrken som teller. På denne måten vil både gamlisene og kvinner kunne vinne. Siter
Busken Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Så er det på`n igjen.... Pass på pattarna! http://www.side2.no/underholdning/article2842262.ece Siter
500fjell Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Spennende å se om dette blir noen suksess. Ble overrasket over at premieren allerede var i dag, trodde de skulle begynne innspillingen nå rundt mai. Noen som vet når kjendisversjonen ble innspilt? Siter
Cerberus Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Spennende å se om dette blir noen suksess. Tvilsomt. Ser Tommy Steine er med... Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Tror det blir litt artig selv om han er med... fordi om "frilufts faktoren" kanskje ikke er like stor hos alle de som deltar... Siter
500fjell Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Tvilsomt. Ser Tommy Steine er med... Etter å ha sett første episode må jeg si at jeg synes hans deltakelse uten tvil var et pluss i margen. Selv om han ikke er den største stayeren i gruppa er det moro å se at han har en positiv innstilling, og entusiasmen han viste da de nådde oppdragets checkpoint gleder meg virkelig! Siter
baron Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Spennende å se om dette blir noen suksess. Ble overrasket over at premieren allerede var i dag, trodde de skulle begynne innspillingen nå rundt mai. Noen som vet når kjendisversjonen ble innspilt?Kjendisversionen blei innspilt i august-september ifjor Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Dro på tur med bikkja... så rakk ikke å se første programmet... hehe! Var det verdt å se? Lurer på om de legger det ut på nett tro... Siter
500fjell Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Lurer på om de legger det ut på nett tro... Ja, de legger episodene ut på TV-Norges hjemmesider, men det koster noen kroner. Siter
Joker Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ser det koster 39 kroner å se hver episode på nett. Hvis det er 10 episoder så sparer jeg 390 kroner som jeg kan investere i turutstyr istedet. Tror jeg må finne ut hva jeg trenger for uti mai skal jeg ut å handle. Siter
Cerberus Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Klessetrynet Tommy Steine choker i fjellveggen... Lov å håpe Norges minst morsomme, men mest eplekjekke uten dekning, jekker seg ned et hakk eller fem etter dette? Siter
Atomsilda Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 He,he....ja vi kan si at Tommy Steine møtte veggen i dag.. Hjelpesløs...angstanfall...sikkert en forferdelig følelse... Siter
500fjell Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Fin episode fra Via Lara som jeg håper å få klatret i løpet av året. Moro å se igjen Frode, føreren på klatrekurset i sommer som såvidt pratet om ruta de skulle opp. Siter
ni liv Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 I morgen braker det løs igjen... tror det begynner 20:30. Henrik Siter
Atomsilda Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Håper igjen på god tv-underholdning utover i mørke høstkvelder...med masse fin natur og artige situasjoner Siter
aleks Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Noen som så første episode? Den minnet noe om militæret, hehe. Siter
Henrik.S Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Noen som så første episode? Den minnet noe om militæret, hehe. Minnet mye om siste øvelsen på rekrutten den opptaksprøven der, hehe! Kjentfolk med i år og gitt, røk dog ut helt i slutten av første episoden, kjipt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.