Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny leder i DNT


Gjest Srx (Ron)

Anbefalte innlegg

Annonse

Var på en messe i anledning et mosjonsløp for en uke siden. Plutselig ser jeg en DNT-stand der det blant annet står "slutt med øl og vinkos", med et bilde av noe friluftliv nedenunder, mens en gladhomo/kristen/rusa på livet står og deler ut brosjyrer. Et øyeblikk lurte jeg faktisk på om turistforeningen hadde gått fra vettet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en messe i anledning et mosjonsløp for en uke siden. Plutselig ser jeg en DNT-stand der det blant annet står "slutt med øl og vinkos", med et bilde av noe friluftliv nedenunder, mens en gladhomo/kristen/rusa på livet står og deler ut brosjyrer. Et øyeblikk lurte jeg faktisk på om turistforeningen hadde gått fra vettet. :P

Høres ut som om avholdsforeningen spekulerer litt i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindap skrev:

Høres ut som om avholdsforeningen spekulerer litt i dette.

Om man spekulerer i dette kan selvfølgelig diskuteres, men Det Norske Totalavholdsselskap ble stiftet i 1859 og Den Norske Turistforening i 1868 så det er kanskje ikke så rart at Turistforeningen ikke har gjort alt for mye for å få retten til domenet dnt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Lindap skrev:

Om man spekulerer i dette kan selvfølgelig diskuteres, men Det Norske Totalavholdsselskap ble stiftet i 1859 og Den Norske Turistforening i 1868 så det er kanskje ikke så rart at Turistforeningen ikke har gjort alt for mye for å få retten til domenet dnt.no

Gammel tråd men først nå har jeg oppdaget at en kan bruke DNT.no for å komme til "ordentlige" DNT. Jeg har i alle år brukt turistforeningen.no Når skjedde domeneforandringen? Burde da vært hovedoppslag i Fjell&Vidde.    Nå må jeg ta vekk et av spørsmålene i en gammel quiz jeg resirkulerer til forskjellige klasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd men først nå har jeg oppdaget at en kan bruke DNT.no for å komme til "ordentlige" DNT. Jeg har i alle år brukt turistforeningen.no Når skjedde domeneforandringen? Burde da vært hovedoppslag i Fjell&Vidde.    Nå må jeg ta vekk et av spørsmålene i en gammel quiz jeg resirkulerer til forskjellige klasser.

Ja dette var nytt ;)

Domeneforandringen skjedde i April. De måtte nok betale noen kroner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.