Gå til innhold
  • Bli medlem

Lettere og raskere skallstøvel: Lundhags Tived Trail boot

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Marius Engelsen skrev (7 minutter siden):

Synd den er i nubuk, og ikke glatt skinn.

Enig.

Men den lave versjonen, som litt robust dagligsko, er, bortsett fra prisen😬 ganske innertier, etter mine ønsker.

Skrevet

Nubuck er håpløst, ja, bare å gni inn med en halv boks Lundhags Wax først som sist. Ellers så de fine ut. De ligner på Lundhags Bjerg mid som jeg har brukt til utallige turer og mye til hverdags siden 2022. 

• Liker 1
Skrevet
foroll skrev (1 minutt siden):

Nubuck er håpløst, ja, bare å gni inn med en halv boks Lundhags Wax først som sist. Ellers så de fine ut. De ligner på Lundhags Bjerg mid som jeg har brukt til utallige turer og mye til hverdags siden 2022. 

Enig. Jeg smører også bare inn sko med Nubuck. Bryr meg ikke om et de endrer utseende. Funksjonen til læret er stort sett det samme.

Det er vel en teoretisk mulighet for at de kan puste bedre med Nubuck og impregneringsspray. Men har ikke testet mye rundt dette.

Skrevet
foroll skrev (10 minutter siden):

Har de også denne tykke myke dempesålen, og ingen gummikalosjering oppå foten?

Det er jo en forskjell med denne, i forhold til mange andre modeller. Håper vristen er litt høyere :)

Skrevet
Magne S skrev (15 timer siden):

Enig. Jeg smører også bare inn sko med Nubuck. Bryr meg ikke om et de endrer utseende. Funksjonen til læret er stort sett det samme.

Det samme gjør jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.