Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Femund synkron4 80L - ny modell?


Anbefalte innlegg

Annonse
sneakyowl skrev (2 timer siden):

Ser ut som et klin nytt produkt ja. Fra min tidligere recon pack savner jeg vridbart hoftebelte som var en ganske unik funkskjon. Klarer ikke helt å se om denne har dette?

Det roterende hoftebeltet er vel et av punktene som inngår i Synkron-systemet, såvidt jeg vet, så da antar jeg at det er inkludert på Norrøna Femund synkron4?

Og om jeg ikke tar veldig feil, så er eneste funksjon til denne spenna på hoftebeltet å justere på utslaget på rotasjonen (eller å låse den helt)?
bilde.png.3cdbd1738e559a0c622527a89b291374.png

Så jeg holder en knapp på at det har roterende hoftebelte, selv om de bare skriver «dynamisk bæresystem».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Måssåbjønn skrev (På 2.1.2024 den 9.53):

Det roterende hoftebeltet er vel et av punktene som inngår i Synkron-systemet, såvidt jeg vet, så da antar jeg at det er inkludert på Norrøna Femund synkron4?

Og om jeg ikke tar veldig feil, så er eneste funksjon til denne spenna på hoftebeltet å justere på utslaget på rotasjonen (eller å låse den helt)?
bilde.png.3cdbd1738e559a0c622527a89b291374.png

Så jeg holder en knapp på at det har roterende hoftebelte, selv om de bare skriver «dynamisk bæresystem».

 

Sjekka ut denne i butikken i dag. Veldig fin sekk! 

Den har roterende hoftebelte ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.