Gå til innhold
  • Bli medlem

Hans Christian

Aktiv medlem
  • Innlegg

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutral

Om Hans Christian

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hjelper nok ikkje meg nei, men sikkert nokon andre som blir glad for det 👍
  2. Er i behov av eit par nye fjellskisko 75 mm. Crispi Bre har gjort sitt, etter mange, mange - MANGE - år! Nokon som har fint brukte, ikkje altfor gamle, til sals? Butikkar med gode tilbud? Med litt «bestemthet» er vel 25% uansett rimeleg å forvente på ordinær pris i butikk, eller? Er litt «leftovers» rundt omkring på nettet til ein rimeleg penge, men kun str. 38, 42, 36 osv.
  3. Enig i det, godt poeng. Som nemnd plar eg bruke ull + Norrøna Trollveggen Gore-tex, og det har holdt det. Lett, enkelt og praktisk. Så er det jo dagar med kulde og vind der det ikkje gjer noko med litt «tjukkare» bukse….som ei bukse nummer to i sekken/kva-om-viss-bukse. Bevegelighet er kanskje det viktigaste for meg, i tillegg til at den må holde meg tørr. Ull og bevegelighet holde meg (stort sett) varm (på beina).
  4. Voila! Godt tips! Bergans Oppdal kan være buksa. På Outlet til 1500.
  5. Bra tips! Skal sjekke den ut. Er den tettsittande? Såg litt sånn ut på Norrøna.no. Likar dei litt laustsittande.
  6. Båe kan nok fungere, men isolert er vel best..!?
  7. Har nokon eit tips til/gode erfaringer med ei skallbukse til maks 2500 til vinterbruk (på fjellski, typ «hytte-til-hytte» bruk)?
  8. Reparasjon er i mange tilfelle ei rimeleg, forventa og god løysning. Kred til Norrøna for det! Men når buksa etter eitt år og allereie ein reparasjon, rakne så totalt i heile ræva og litt nedover sidene, då blir eg urskeptisk til den. Når er det fabrikasjonsfeil? For meg er ikkje heving så aktuelt eller interessant. Eg vil ha ei bukse eg kan stole på!
  9. Nye, og ikkje reparerte altså. Det er akkurat det eg ønskjer og. Har gode erfaringar med Norrøna, men her synast eg reparasjonssporet trumfe/utelukke andre påkrevde løysningar, gitt buksa sin alder og reparasjonshistorikk (eitt år, to gg.). Veit ikkje om eg synest det er rimeleg. Det et utan tvil langt under det eg forvente av eit nytt Norrøna produkt. Så er det jo fint at dei reparere det, (det skulle vel bare mangle), men er det tilstrekkeleg, jmf. erstatningsbukse/tilgodelapp? (Mogleg det er mogleg å snu det, at det er rimelegare å reparere nye bukser, og erstatte gamle bukser (innafor garantien) med nye…😑). Hadde eg fått tilgodelapp/erstatningsbukse, hadde eg vore nøgd.
  10. Eller chatte med kundeservice, det er vel det same?? Les heile innlegget😄
  11. Interessant! Eg vurderar saum/søm (lim?) som sårbare punkt i klær/bukser. Og når den ryke på same stad to gonger på ei ny bukse i løpet av eitt år, kjenner eg meg uroleg for den buksa, spesielt mtp. den nært føreståande årstida/sesongen. Eg har siste åra og snakka med fleire «der ute»/i miljøet som vurderar saumane på Norrøna sine bukser som…ikkje gode nok («det går fort hull»), og difor medvite vel andre produsentar/bukser. Min umiddelbare vurdering er jo at reparert saum er meir sårbar enn ny saum…
  12. Ute etter andres erfaringar og synspunkt på Norrøna sin reklamasjons- og reparasjonspraksis, samt kvalitet på spesifikt bukser. Kjøpte ei ny Trollveggen Gore-Tex bukse november 2022. For det aller aller meste brukt mellom mars og mai 2023 på ski. Oppdaga eit hull/revne i saumen i ræva, buksa vart sendt på reparasjon, som vart utført gratis og sendt tilbake. Eg la den i skapet, det var sommar. I september la eg den i sekken og tok den med til Dovrefjell. Oppdaga etter kort tid at det på nytt var eit hull i saumen same stad. Seinare på same tur raknar den skikkeleg i saumen same stad når eg bøyer meg ned. Full åpning. Eg tek kontakt med Norrøna og seier eg vil reklamere, og ikkje reparere, på buksa. Får beskjed om at det høyrest som ein fabrikasjonsfeil, men at eg må sende den inn, og vente på nærare beskjed/vurdering. So far, so good. Normal prosedyre. Via chat i løpet av prosessen gjev eg uttrykk for at eg er skeptisk til den buksa, at ei såpass ny bukse (under eitt år) med såpass lite bruk opparbeider seg ein reparasjonshistorikk med to registreringar på såpass kort tid (under eitt år!) Buksa blir så vurdert som/med reparasjonsevne, som blir utført gratis, og eg får beskjed om at buksa vil bli sendt tilbake til meg. Dette får meg til å lure på: a. Når kan ein «kreve» nytt produkt frå Norrøna, gitt deira eigentleg særs gode reparasjonsordning? b. Korleis er kvaliteten vurdert/erfart på nytt og reparert produkt? Lik, betre, dårlegare?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.