Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Falketind Down 750 Hood


Nikolaikp

Anbefalte innlegg

Hei! Vurderer og kjøpe meg Norrøna Falketind Down 750 Hood jakken. Har noen noe erfaring med denne jakken? Evt noen andre anbefalinger? Leter etter en varm jakke som ikke blir alt for stor til å bruke til alt😀

Screenshot_20240112_161806_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nikolaikp skrev (1 time siden):

Hei! Vurderer og kjøpe meg Norrøna Falketind Down 750 Hood jakken. Har noen noe erfaring med denne jakken? Evt noen andre anbefalinger? Leter etter en varm jakke som ikke blir alt for stor til å bruke til alt😀

Screenshot_20240112_161806_Chrome.jpg

Jeg har denne men min har ikke forsterking på armene/skuldrene og dunkvalitet er også endret (tror jeg). Jakken blir veldig liten når den pakkes i sin lomme - og den er grei å ha med i sekken sånn sett. For meg brukes denne under skalljakken, mens jeg heller bruker en diger Bergans dunjakke over skalljakken på de virkelig kalde turene på vinters tid. 

Regner med at du fint klarer å manøvrere mellom de ulike tilbudene rundt omkring, men kan nevne at Norrøna har outletbutikk på nett, men denne er veldig knotete å finne fra nettsiden deres. Jeg bestilte akkurat noen varer fra de og for å finne outlet må man Google :) link https://www.norrona.com/nb-NO/handlehjelp/online-outlet/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (2 timer siden):

Norrøna har outletbutikk på nett, men denne er veldig knotete å finne fra nettsiden deres. Jeg bestilte akkurat noen varer fra de og for å finne outlet må man Google :) link https://www.norrona.com/nb-NO/handlehjelp/online-outlet/

 

Man kan også  scrolle ned til der det står Outlet på forsiden på norrona.com 

Endret av Krankman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.