Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellstøvlar til trugebruk


Strilaliv

Anbefalte innlegg

Eg er på jakt etter fjellstøvar til trugebruk.

Dei siste åra har eg brukt fjellstøvlane mine året rundt, inkludert trugetur og leiking i snøen på hytta. Desse er Hanwag Alaska og eg frys så himla masse på beina når me er på trugetur. Dei nærmar seg sju år og eg modne for utskifting og eg vurderer å investera i (minst) to ulike støvlar. No er eg fyrst og fremst på jakt etter støvlar til vinterbruk som er varme og som er stive nok på truger. Bonus er viss dei vil fungera som skuterstøvlar.

Eg har sett på dei nye Baffin Litesport og vurderer desse. 

Tips til andre støvlar eg kan sjå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg Salomon Toundra for noen år siden til trugebruk, og jeg er godt fornøyd med dem, da holder føttene seg varme på trugetur: de isolerer godt.   Kan bli for varme når det er plussgrader, under høy aktivitet.   De er så stive og stødige at det de også fungerer bra på sti.

Min efaring er også at vanlige fjellstøvler blir for kalde i vinterkulda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert nokre av Lundhags sine med kartankar? Eg kjøpte nokre slike i forbindelse då eg skulle gjere noko feltarbeid som innebar snøskuter og ein del roleg aktivitet. Held meg god og varm på beina.

Elles kan kanskje varmesålar vere eit alternativ? Heat experience sine får vel gode skussmål. Eg har sjølv vurdert dei for dei kalde dagane i plaststøvlar i alpinanlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luesveis skrev (14 timer siden):

Jeg kjøpte meg Salomon Toundra for noen år siden til trugebruk, og jeg er godt fornøyd med dem, da holder føttene seg varme på trugetur: de isolerer godt.   Kan bli for varme når det er plussgrader, under høy aktivitet.   De er så stive og stødige at det de også fungerer bra på sti.

Min efaring er også at vanlige fjellstøvler blir for kalde i vinterkulda.

 

Korleis er dei å tørka etter bruk? På hytta har me ei varmekjelde og er avhengig av at sko er enkle å tørka i varierande temperatur gjennom døgeret (22-8 grader) i god avstand frå ovnen.

 

Tessatroll skrev (3 timer siden):

Har du vurdert nokre av Lundhags sine med kartankar? Eg kjøpte nokre slike i forbindelse då eg skulle gjere noko feltarbeid som innebar snøskuter og ein del roleg aktivitet. Held meg god og varm på beina.

Elles kan kanskje varmesålar vere eit alternativ? Heat experience sine får vel gode skussmål. Eg har sjølv vurdert dei for dei kalde dagane i plaststøvlar i alpinanlegg.

Eg har tidlegare sett på Skare Expedition men dei er litt ute av lista på grunn av prisen. Dei kan koma raskt inn på lista att viss dei er verdt prisen. Er det dei du har, eller ein anna Lundhagsstøvel? Eg er veldig fan av lag på lag og det å kunna ta ut innerstøvel/kartank for tørking og lufting.

Varmesålar er ikkje vurdert som hyttealternativ sidan me ikkje har straum. På vinterstid er lading på eit minimum og eg er for lat til å bera opp powerbank til dette bruket. Stor sannsynlighet for at eg ikkje hugsar å ta med powerbanken ned att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strilaliv skrev (52 minutter siden):

 

Korleis er dei å tørka etter bruk? På hytta har me ei varmekjelde og er avhengig av at sko er enkle å tørka i varierande temperatur gjennom døgeret (22-8 grader) i god avstand frå ovnen.

 

Eg har tidlegare sett på Skare Expedition men dei er litt ute av lista på grunn av prisen. Dei kan koma raskt inn på lista att viss dei er verdt prisen. Er det dei du har, eller ein anna Lundhagsstøvel? Eg er veldig fan av lag på lag og det å kunna ta ut innerstøvel/kartank for tørking og lufting.

Varmesålar er ikkje vurdert som hyttealternativ sidan me ikkje har straum. På vinterstid er lading på eit minimum og eg er for lat til å bera opp powerbank til dette bruket. Stor sannsynlighet for at eg ikkje hugsar å ta med powerbanken ned att.

Er Skare expedition eg har ja. Lettare å tørke skallsko og kartank kvar for seg. 

Har også kjøpt slike støveltørkerar for å teste i år (for å tørke toppturstøvlar når bur i telt og fjellstøvlar når bur på hytte utan straum over tid. Var nemleg våt på beina frå juni til oktober i år 🙉).

Kan førebels ikkje seie så mykje om korleis dei virkar, men støveltørk utan straum/batteri var eit for fristande konsept til å la vere å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (4 timer siden):

Har også kjøpt slike støveltørkerar for å teste i år (for å tørke toppturstøvlar når bur i telt og fjellstøvlar når bur på hytte utan straum over tid. Var nemleg våt på beina frå juni til oktober i år 🙉).

Kan førebels ikkje seie så mykje om korleis dei virkar, men støveltørk utan straum/batteri var eit for fristande konsept til å la vere å prøve.

Stod ikke oppgitt noen vekt på disse hos Magasinet, men da er de kanskje "fjærlette" da - inntil de gradvis tar opp i seg mer og mer fukt? Uansett, du tenker de er verd plassen og vekta om man skal være ute noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (1 time siden):

Stod ikke oppgitt noen vekt på disse hos Magasinet, men da er de kanskje "fjærlette" da - inntil de gradvis tar opp i seg mer og mer fukt? Uansett, du tenker de er verd plassen og vekta om man skal være ute noen dager?

I utgangspunktet ikkje noko eg vil bære med meg på fottur. På vanleg fottur går ein uansett som regel (med mindre det er skrekkelege tilhøve og/eller berre myrlendt) støvlane tørre.

Men for hytteliv over lengre tid (om ein skal vere nokre veker og drive variert aktivitet der ein ikkje nødvendigvis får gått støvlane tørre) og i pulk tenker eg det ja. Med atterhald om at eg ikkje har fått testa noko særleg enno. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (54 minutter siden):

I utgangspunktet ikkje noko eg vil bære med meg på fottur. På vanleg fottur går ein uansett som regel (med mindre det er skrekkelege tilhøve og/eller berre myrlendt) støvlane tørre.

Men for hytteliv over lengre tid (om ein skal vere nokre veker og drive variert aktivitet der ein ikkje nødvendigvis får gått støvlane tørre) og i pulk tenker eg det ja. Med atterhald om at eg ikkje har fått testa noko særleg enno. 

Takk for svar. Når lærstøvlene blir gjennomvåte. er det sjelden jeg klarer å gå de helt tørr, bare varm og litt mindre våt. Håpet du hadde funnet et "vidunder-middel" her som gjør det litt mindre trasig å presse føttene ned i kalde våte støvler om morran når man skal ut av teltet. Avispapir ned i støvlene når man tar kveld hjelper som kjent. En flaske med varmt vann nedi hjelper også. (Hjemme har jeg lufttørker med timer, så trenger ikke noen annet her). Mulig jeg prøver disse jeg også, får se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (10 minutter siden):

Nå ser jeg bedre hva det er snakke om. Har ikke annet enn vanlige tur- og skistøvler, så dette er nok ikke for meg tenker jeg. Hvertfall ikke noe som blir med i pulk eller sekk.



 

Dei kjem i ulike storleikar til småsko/støvlar/store støvlar. Som sagt usikker på funksjon førebels, og valde prøve då prisen ikkje er avskrekkande. Kan komme med ei attendemelding når eg har fått testa meir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (10 minutter siden):

Dei kjem i ulike storleikar til småsko/støvlar/store støvlar. Som sagt usikker på funksjon førebels, og valde prøve då prisen ikkje er avskrekkande. Kan komme med ei attendemelding når eg har fått testa meir :)

Kjekt! Man kan sikkert legge fra seg disse "rørene" hjemme om man  tenker å ta de med på tur og er sikker på at man får posene ned og frem i støvlene uten slike hjelpemidler.

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.