Gå til innhold
  • Bli medlem

Turmat


Rakkeren

Anbefalte innlegg

Annonse

joda adventure food er greit det, er vel ikke xxl sin men, tror det er flere som selger den. Real turmat smaker bedre etter min mening, men på førsteplass kommer TORO.....! mye beerede.dre og billigere en både real turmat og adventure food, i tilegg så er det like enkelt å tilb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain House er mat som inneholder mye kalorier og som smaker ypperlig. Klarte å karre til meg noen poser fra kameraten min, og da var det dette jeg gikk og gledet meg til. Du finner det på www.sportsnett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt varienten som heter Adventure Food Biff Sateh en gang. Pakken er utrolig liten og lett. mindre en real sine. Smaken var helt grei, ikke noe mer. Pakken var liten, men med eksta vann og en halv pakke potetmos holdt det. Jeg syntes maten foresten blei fort kald, var ikke en lunka når jeg kunne spise den. det var riktig nok 14 minus, men ikke inni teltet.

Syntes Torp gryteretter smaker bedre og tar ikke så mye lenger tid, men en sparer litt oppvask. grei som nødproviant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paa Adventure food sine pakker staar det Biff Satheh paa norsk, mens paa engelsk staar det Rice sateh og det understreker vel poenget mitt.

Jeg har erfart at Adventure food sine retter i snitt har lite kalorier (som kan loeses ved aa tilsette f.eks oljer, men klarer magen altid det), mangler lukke og aapne mekanisme saa man maa ta frem laermannen, og blir fort kolde og inneholder som regel mye ris. De har en god frokostblanding though, og skinke og potetmosen er veldig god naar man er sulten!

Igjen anbefaler jeg Mountain House, smakte det foerste gangen denne uken da kameraten min og jeg krysset Finnmarksvidda. De har den samme lukke- aapne mekanismen som Drytech, bedre smak og mer energi. Magen blir heller ikke saa daarlig, selvom jeg maa spe paa med litt fiber i kosten.

Slike pakker er fine til f.eks lunch ved raske raster men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.