Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft MRS ADVENTURE X2 - hva syns dere?


Ellefjell

Anbefalte innlegg

Tenkte å bruke den sammen med min datter på 7 til neste år. Rolige strøk. Den virker jo robust slik at hun og sekken har god plass, eller hva syns man her inne ?

Når det gjelder årer, hva slags brukes her? Har et par lette vanlige kajakkårer fra før, eller bør jeg kjøpe ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er jeg kjempefornøyd med. Bruker den mest alene. Deilig med god plass.

Glad jeg lyttet til annen X2 eier og kjøpte 240 cm åre. Veldig behagelig når du sitter så dypt i båten, og ikke minst drar med deg lite vann inn i båter pga lengden på åren når du padler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med min. Men anbefaler tizip om du faktisk skal ha med deg litt. Blir fort trangt med 2 pers og full sekk. Brukt den på padletur med 5-åringen og padlet på tur med kompis. Funker fint, veldig fleksibel. Men kanskje ikke det raskeste og enkleste hvis man padler alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hc.b skrev (11 timer siden):

Jeg er meget fornøyd med min. Men anbefaler tizip om du faktisk skal ha med deg litt. Blir fort trangt med 2 pers og full sekk. Brukt den på padletur med 5-åringen og padlet på tur med kompis. Funker fint, veldig fleksibel. Men kanskje ikke det raskeste og enkleste hvis man padler alene..

Ok. Har bestilt uten tizip da. Har ikke satt meg inni fordel og ulemper med det enda. Er det noe man kan fikse i etterkant? Annet enn å kjøpe ny Craft med tizip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellefjell skrev (18 minutter siden):

Ok. Har bestilt uten tizip da. Har ikke satt meg inni fordel og ulemper med det enda. Er det noe man kan fikse i etterkant? Annet enn å kjøpe ny Craft med tizip?

Kan vel feste på en tizip selv. Tipper det er greit å gjøre hvis man har riktig utstyr, men aldri testet å modde egen raft selv, så jeg tar ikke noe ansvar for det 😅
 

får lett plass til telt, soveposer, underlag og det som måtte være inni. Er jo stoooort volum inni. Veldig praktisk, så lenge man ikke skal være packraften langt mellom vann for eksempel 

Endret av Hc.b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Føyer litt til her i min tråd: dere som er 2 pluss bagasje...hvordan faster dere det? La oss si vi har innhold til 2 pers for en langhelg i en 130 liters sekk. Kan den monteres ett sted? Eller skal de tingene fordeles i pakksekker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.