Gå til innhold
  • Bli medlem

Tette små hull på packraft.


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har brukt den til mye.

I forhold til eks. Aquasure, kan den bli hard og løsne etter en tid.

Aquasure holder seg lengre. Vaske med aceton, pusse litt med sandpapir, ny runde med aceton, og så aquasure. Det har fungert på dykkerutstyr og padleutstyr veldig bra.

(Test aceton på en flekk først. Enkelte underlag, som vanligvis PVC, tåler det godt og blir «primet»).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (1 time siden):

Jeg har brukt den til mye.

I forhold til eks. Aquasure, kan den bli hard og løsne etter en tid.

Aquasure holder seg lengre. Vaske med aceton, pusse litt med sandpapir, ny runde med aceton, og så aquasure. Det har fungert på dykkerutstyr og padleutstyr veldig bra.

(Test aceton på en flekk først. Enkelte underlag, som vanligvis PVC, tåler det godt og blir «primet»).

Takk. Den rød tuben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikke skrev (2 minutter siden):

Takk. Den rød tuben?

Ja. Jeg har brukt den røde gummireprasjon fra biltema, og casco rubberfix/liquisole. De tre variantene er dårligere enn Aquasure.

De fungerer greit til enkelte ting, men det virker som de tåler sollys spesielt dårlig og blir lett gul og hard etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

NB: Biltema har endret sammensetningen på gummireparasjonen vesentlig. Før så lignet den på aquashure, nå er den mer som en kontaktlim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
DenGladeVandrer skrev (På 11.8.2024 den 20.16):

Jeg fikk en rift i bunn, brukte da Gorilla-selvklebende, sitter som støpt på andre sesong, selv med tidvis røff bruk. 

Oppdaga en begynnene rift i tuben.. satte på først Gorilla-ducted og så selvklebende som dekka over. Ser ikke så kult ut, men det gjør ikke noe. Gjorde det i felt

Har du en link til disse produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.