Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Agawa Boreal 21 - tursag for den kresne

Anbefalte innlegg

Etter 12 måneders bruk kjennes det greit ut å dele min erfaring med denne sagen. Følgende kriterier lå til grunn før valg av sag:

•  Robust, vedlikeholdsvennlig, lett, allrounder og nedpakningsvennlig.

+ Har innfridd kriteriene så langt.

+ Godt grep.

+ Enkelt å bytte sagblad etter de ulike behovene.

- Begrenset til ved av en viss størrelse/diameter.

- Man må passe litt på når man skal montere den opp og ned da den er litt vinglete i de fasene.

(Logg inn for å se skjult innhold)

(Logg inn for å se skjult innhold)

DSC_0727.JPG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for deling! Jeg har siklet litt på denne selv, eventuelt lillebroren Boreal 15. Spesielt pakkvennlighten på disse taler til meg.

Boreal 15 er enda mer begrenset på vedstørrelse og brukbarhet, men for nedfallstrær som ikke er alt for stort tror jeg det skal holde ganske fint.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg i at dette er ei god sag, og så kan det også nevnes at den bruker standard 53 cm sagblad som fåes over alt (jeg har testet), samme sagblad som sitter på de billige oransje Bacho buesagene (som også er gode sager, men ikke sammenleggbare da). Sagbladet er billig, 40 kr hos Biltema for eksempel (jeg har imidlertid aldri klart å ødelegge/brekke ett, så de er solide).

;-)

Endret av Skogens Stønn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.