ehegnar 5 Skrevet Januar 30, 2009 Røverkjøp og gode tilbud tråden Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted. Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk. Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes. Posten skal inneholde:- Navn på varen og pris (og originalpris) - Link til varen eller sted og navn på butikk - Grunnen til at det er et godt kjøp Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den (admin KI) HE 25.11.19: Dette er en tråd som mange abonnerer på og det sendes ut e-post for hvert innlegg som lages i tråden. ALLE andre innlegg enn faktiske røverkjøp skal postes i Skjult lenke - logg inn for å se den. Med andre ord: Tenker du å sitere en post i denne tråden eller svare på en post i denne tråden må du klippe ut sitatet og lime det inn i diskusjonstråden. 3 geirara, Tutto og Kollis reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
aker 12 Skrevet Mai 14, 2009 Hei! Arcteryx Bora 95 til 2399 hos Skjult lenke - logg inn for å se den De har inne Grå Medium og Grå Tall Er 3 ukers leveringsfrist, men til den prisen tror jeg det er verdt å vente på! Skjult lenke - logg inn for å se den - LM Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
krokavatnet 51 Skrevet Mai 14, 2009 Bittert - kjøpte meg nyss Bora 95 til full pris, men angrar ikkje så langt. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
mortimeir 0 Skrevet Mai 14, 2009 Vuderer å slå til på Boran på sporsnett. Sendte mail til dem og spurte hvorfor den var så billig. Fikk til svar at de kjører rabatt pga kommer ny modell til høsten. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Fjellbukken 0 Skrevet Mai 14, 2009 Det kanadiske lageret er offisielt tomt idag så det kan godt hende Sportsnett har kjøpt opp ett stort parti for å renske ut i systemet til arcteryx.. De leverte Bora 80 til nesten halv pris i påsken, jeg kjøpte en og det er ingenting galt med den, toppsekk! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Fjellbukken 0 Skrevet Mai 20, 2009 www.sportsdeal.no har 30% rabatt på alle sine Helsport telt for tiden. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
bergen5 3 Skrevet Mai 23, 2009 Exped Sirius Extreme for Kr 2399 hos Oslo sportslager!!! Har også salg på andre modeller Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Vestavind 0 Skrevet Mai 30, 2009 Hei, noen som vet om nettsteder som har fjellski (Helst Åsnes Nansen o.l.) og skistøvler (f.eks. Varg sine modeller) på salg nå? Eller har salget på vinterutstyr allerede vært... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ole89 0 Skrevet Mai 30, 2009 Hei, noen som vet om nettsteder som har fjellski (Helst Åsnes Nansen o.l.) og skistøvler (f.eks. Varg sine modeller) på salg nå? Eller har salget på vinterutstyr allerede vært... Kjapp deg innom en sportsbutikk og spør om de har noe stående - slik fikk jeg fatt i Nansen til 1200,- i stedet for 3000,- u/binding. Noen sender dette tilbake til grossist/fabrikk -men kan hende de ikke har kommet så langt riktig enda. Kan ikke vente til å få slengt dessa ut i snøen! Ser at Oslosportslager har salg på Varg skistøvler. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
fatøl 0 Skrevet Juni 4, 2009 Real turmat, storfegryte til 18 kr på XXL nå. blei en liten bunke på meg ja. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Olemann 0 Skrevet Juni 4, 2009 Tomt no då? Hadde jo vore greitt med ei oppladning til sommarens turer Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kenny28 3 Skrevet Juni 4, 2009 Tror ikke det tomt ennå ! Løp å kjøp Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Olemann 0 Skrevet Juni 5, 2009 Berre å takka for tipset, no er det i hvertfall tomt der eg var Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Eirik78 366 Skrevet Juni 5, 2009 Jepp, veldig lønnsomme tips her med jevne mellomrom 50 poser på vei, men spørs hvor lenge den blir stående som forhåndsmeldt da.. hehe Det er jo tross alt et ganske stort kvantum som har blitt kjøpt bare av brukerne her. Tvilsomt om de har såpass på lager! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
runegutt123 23 Skrevet Juni 6, 2009 Har bestilt og fått sendebekreftelse OBS compact har 2004utgaven av MR-8 til 1/2 pris Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kenny28 3 Skrevet Juni 6, 2009 Skjult lenke - logg inn for å se den) Her er det mere real mat Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjell Iver 7 081 Skrevet Juni 6, 2009 Her er det mere real mat samme annonsen som i denne tråden - det er tomt på lager.. Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Olemann 0 Skrevet Juni 6, 2009 G-sport er nok tom for real turmat i alle butikka, etter som det står i tilbudsavisa. XXL har ikkje reklamert for sin turmat (såvidt eg veit), så dar kan ein væra heldig å finna endå.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ole89 0 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg har noe av forsvarets FR (Real turmat) om noen er interessert - ønsker å bli kvitt dette. Noen hele pakker og noen rene måltider. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Cerberus 8 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg har noe av forsvarets FR (Real turmat) om noen er interessert - ønsker å bli kvitt dette. Noen hele pakker og noen rene måltider. Ikke at jeg skal hindre deg, men hvorfor kvitter du deg med disse? De er helt sjef å ha med på tur... Matrett (frokost/lunch/middag) + kaffe + energidrikk + toddy + våtserviett + noe å gnaske på underveis (sjokolade/kjeks/rosiner) Perfekt oppsett Hadde det ikke vært for at jeg har en del selv (+ nå mye storfe fra XXL) hadde jeg tatt de Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
lifeventure 1 Skrevet Juni 6, 2009 Primus Omnifuel til 1049 kr på XXL. Inkl. flaske! Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ole89 0 Skrevet Juni 6, 2009 Ikke at jeg skal hindre deg, men hvorfor kvitter du deg med disse? De er helt sjef å ha med på tur... Matrett (frokost/lunch/middag) + kaffe + energidrikk + toddy + våtserviett + noe å gnaske på underveis (sjokolade/kjeks/rosiner) Perfekt oppsett Hadde det ikke vært for at jeg har en del selv (+ nå mye storfe fra XXL) hadde jeg tatt de For å si det sånn, noen år med det der, over flere uker, blir du lei - når jeg er på tur, skal jeg kose meg - og da inkluderer det gooood egen laget mat, selv om det veier litt ekstra;) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
borgern 992 Skrevet Juni 8, 2009 Har vært noen tråder om forskjellige primuser. For de som har tenkt på Primus Omnifuel er den nå på salg på XXL til kr 1049 inkl. 06l flaske. Det er 30% under den pris de vanligvis tar. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ole89 0 Skrevet Juni 8, 2009 jeg er nå tom for real... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
borgern 992 Skrevet Juni 10, 2009 20-30% på alle fjelltelt hos Oslo Sportslager ut denne uken. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
DrDamage 0 Skrevet Juni 15, 2009 25% rabatt på Scarpa Ladakh hos Skjult lenke - logg inn for å se den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider