Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz UTLAND


Lyngve

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Betyr det at du var der i sommer? Jeg var nede i november, men dette bildet er tatt på veg hjem fra jobben et år tidligere. Selve Fenriskjeften har jeg dessverre ikke vært inne i :!:

Og dermed er vel både arbeidsgiveren og oppgaven min ringet inn ganske tydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du var der i sommer?

Nei, men jeg kjenner en som antakeligvis var der sammen med deg :!:. Og jeg fikk bilder fra den turen, bl.a. fra fenriskjeften (fra fly) og masse andre flotte fjell. Vet bar ikke navnet på noen av dem bortsett fra nettopp Ulvetanna og Fenriskjeften :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Three Sisters Blue Mountains, ikke langt fra Sydney, Australia.

Helt riktig, Three Sisters i Blue Mountains.

Forsåvidt nok et eksempel på tilretteleggingen i australsk natur, da jeg tok dette bildet sto jeg på en enorm betongplattform med kiosk og det hele. Legg også merke til gangveien som såvidt er synlig på bildet..

Johannes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.