Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er forskjellen på Garmont og Scarpa Telemarksko?


Alek

Anbefalte innlegg

Annonse

Garmont passer til bredere føtter. Det er viktig at skoen ikke presser i sidene når du prøver dem i butikken, da gjør det fort vondt når de skal sitte på noen timer.

Garmont er de eneste av dem jeg får beina nedi, og jeg har derfor ikke prøvd Scarpa. Jeg vil tro at det er svært liten forskjell i praktisk bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har et par Scarpa Laser rando sko, og de presser for mye på sidene. En kamerat av meg kjører/går på Scarpa F1 og sier det samme. Tydelig at nordboere kan være litt bredere i foten enn folk lengere sør i Europa. Tenker å kjøpe meg Telemark sko neste år da NTN bindingene kommer, og jeg gidder ikke kjøpe katta i sekken denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter å ha herjet med å få tak i telemarkstøvler sjæl, så har jeg plukket opp at Garmont og Crispi generelt er bredere enn Scarpa. Kvalitetsmessig er vel kanskje Scarpa det ypperste, det sier i hvertfall noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.